úterý 25. června 2019

Brácha


na střeše Molochovu (foto Eugen Kukla).
My v davu dole - bylo mi ctí demonstrovat vedle pana režiséra Marhoula.
Fotku žádnou nemám (jen jednu "před" od mamky, ale tu si dám k sobě).
Výlet na dva dny, jsem už docela unavená, ale psychicky vůbec - má to smysl!

5 komentářů:

  1. Kačí, TV mi nejde asi 3týdny od bouřky, tak jsem koukala na počítači.
    trochu mě mrzely takové ty prostřihy na rozhovory, protože pak jsem neslyšela x řečníků (to jsem si pak dohledávala), atmosféra to musela být neskutečná.
    Ty motýle, čapí ozdoby, vtipné transparenty (jeden vozíčkář tam měl NA BĚLEHRAD - a to BĚLE měl přeškrtnuto:-)
    V po jsem šla do trafiky a naše janinka měla odznáček a já:Jééé, odkud ho máte? A ona se usmála:"No hádejte odkud" a když pak dodala, že to dělá pro své děti, tak to už jsem byla naměkko.
    Včerejší Reportéři ČT, když tam babišovo sympatizanti napadali Mináře, že je to k*k*t, co prej v životě dokázal...no co asi, dokázal svolat ty, kteří mají jiný názor! A je vidět uvažování starších občanů, jedna paní na ulici řekla, že prostě co B. řekne, je pravda...hm...co dodat. (te´d jen nevím, jestli to bylo v 168hodin nebo kde, koukala jsem na vícero reportáží)
    Moc se mi líbil pan Svěrák!!!
    Jste skvělí, že jste jeli!
    Kačí, smím poprosit o pozvánku k Tobě na starý blog? Pokud ne, v pohodě!
    Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Magdi, ty transparenty byly neuvěřitelně vtipný všechny! Mikuláš je borec, vyvíjí se rychle a přitom je skromnej a věřím mu to od A do Z, líbí se mi, jak dbá na to, aby vše probíhalo slušně a férově.
      Pozvánku na ten novější blog jsem Ti, drahá, posílala už před rokem, stejně jako všem, na koho jsem měla mail, ale padají do spamu a po měsíci už nefungujou, takže posílám znova :-).

      Vymazat
  2. Ahoj Kači,
    na Letné jsem koukala, jestli Tě náhodou někde neobjevím :-) ale byla tam spousta lidí! A bylo to skvělé, moc se mi líbilo, jak k sobě byli lidi slušní. A mám velikou radost, že všechny demonstrace proběhly pokojně a zároveň bylo cítit, že lidi vědí, proč tam jsou. Transparenty byly super a skvělé bylo, že dorazili lidi z celé ČR, takže žádná pražská kavárna. Mikuláš je borec, ale myslím, že to lze říct i o Benovi (toho znám osobně) a i celém týmu dobrovolníků. Od začátku jsme s mužem přesvědčení, že to má smysl. A dneska jsem četla na na stránkách Respektu toto: https://www.respekt.cz/politika/marie-benesova-couva-co-udela-andrej-babis
    Takže naděje zlátne a my musíme vydržet a proměnit to nakopnutí v aktivitu. Před lety jsme na psychotestech kvůli osvojení měli odpovědět, zda doma vedeme politické debaty. Tehdy jsme odpověděli, že ne. Opravdu nás nenapadlo, že tomu bude o šest let později jinak :-) Kači, drž se! Ještě napíšu mail. Pa Peťa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý večer ne...jak se zdraví před půlnocí?
      https://www.ceskatelevize.cz/porady/1142743803-reporteri-ct/219452801240015/

      zde je odkaz na Reportéry, kde je také znát, jak se Marušce nesmí říkat něco nehezkého - Justiční Marie

      (PS. Kačí, reportáž Zakletý je o našem rožmitálském zámku, který se probouzí z let nicnedělání. Před taťkou je zle, kdž řeknu, že se mi Wolner líbí, ale že o nás použil výraz "zapadlé městečko", no tak to se taky musím zlobit:-))
      Magda

      Vymazat
    2. Peti: O Mikulášovi jsem psala spíš na to konto zmínky nahoře, ale samozřejmě všichni jsou dobrá parta a respekt všem dobrovolníkům (mamčina kamarádka jela jako zdravotník). A když jsi u těch psychotestů, psychotesty by měli hlavně udělat politici, než dostanou funkci! ;-)
      Magdi: Maruška se snaží, cóóó? ;-)Všechny reportéry ČT mám ráda, dělají to dobře a trochu mě děsí ten hon na veřejnoprávní média... Jinak jsem zapomněla, že hned vedle nás pokojně demonstroval pan režisér Marhoul :-).

      Vymazat