pátek 4. prosince 2015

Zpátky do minulosti, teda do Olomouce ...






Hele, mami, kde jsem vás našla!


Bistrá kráva - bistro a káva. Skvělá.




Děsná fotka, ale hezčí výzdobu a trhy než v OL jsem prostě nikde neviděla.

Včerejší Olomoucká smršť ve mně rezonuje ještě dneska.
Už ve středu večer jsem počala vysypávat z kabelky drobky, plíny, pastelky, posmrkaný kapesníky, součástky bůhvíčeho a rozteklé mlsky a nahradila je knížkou, šminkama a dalšíma nezbytnostma.
Ve čtvrtek jsem si ve vlaku ani nestihla počíst a už jsem byla v naprostým "dežaví"
Sraz se Zdeničkou , cestou na odborný vyšetření prsou, kde jsem já osobně málem usnula, jsme jen áchaly a divily se: "Tady byla kopírka! Kde je ta hospoda? Je to tady nebo v tý další ulici?" atd. 
Punč č. 1, sraz se spolužákyněmi v Bistré krávě, ne(z)řízený pokec a pochování si Nory, vynikající "rostlinné" cappuccino a dortík (tak ráda jsem vás viděla!).
Sraz s Janou .
Převzetí naprosto dokonalý deky (ne, nevydržela jsem to do Jéžiška, vydržela jsem to jen domů, prostě jsme se na ni s Lukorem vrhli a pak jsem se ji pokusila zase uklidit jakože do nového) a kabelčičky. 
Přesun na náměstí, kde jsme se s Jančou vmísily do davu a začaly synchronizovaně potřásat hlavou v rytmu Zrní. Punč č. 2.
Jako bysme se dávno znaly, napsala ona, a já souhlasím (jo, vyrušovaly jsme :-), trochu).
Je úplně stejná jako její virtuální já, možná bych řekla, že naživo působí ještě trochu křehčeji než na blogu (nevím, proč jsem si představovala, že máš chraplák ;-)? Jo a zapomněla jsem se zeptat, jaká je poslední Lisbeth s Mikaelem ...? Nestíhám!) .
V době jejího odskočení domů punč. č. 3 (jahody s každým dalším objednaným punčem záhadně přibývaly geometrickou řadou, prostě žádný víno), rozloučení s holkama.
Po návratu Janči úprk zpátky do Bistré krávy, kterou mezitím zrovna zavřeli, pro uloženou deku.
Rychlý drink a pokec v další kavárně, úprk na šalinu, úprk na poslední vlak. 
Zpátky jsem si taky moc nepočetla a večer jsem nemohla usnout.
Nemám nic uklizenýho, ale stejně jako Neratovskej výlet, mě tohle fakt moc nakoplo.
Na (úklid/pečení/)outfit se-e pes (pardon, to je text Zrní).

Díky mamičce mé druhé za hlídání a oběd na dnešní den, vím, že se mám a vážím si toho.

9 komentářů:

  1. Všechno paráda! Přeju.
    (A byli kluci zrnití bosí??)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzi, Honza U. byl, ale říkal, že jim tam na pódiu topí, tak nevím :-).

      Vymazat
  2. Kačí,
    já si říkala, že je to Markéta Baletková a její Nora!
    Vy jste spolužačky ?
    Příště jedu s Tebou, i když tvá spolužačka nejsem ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Zuzi, jen jeden Honza byl bos a v krátkým rukávu....
    Kači, chraplák bych brala:-)) a děkuju, bylo to hrozně fajn!

    OdpovědětVymazat
  4. Kači, souhlasím, hezčí vánoční trhy než v Olomouci nejsou :-). A co to byl za punč s jahodami, ten by se mi taky líbil.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, ten punč s jahodami, jak jsme vždycky pily na škole, ten samý. Akorát tam dávají víc jahod a míň punče :-(. :-)

      Vymazat
  5. Zdeničko, jako super fota. Já se k pár řádkům z Olmiku dostala až včera večer. Jsem moc ráda, že nám to dopadlo, protože mě to nabilo na několik dní dopředu :-) Měly bychom myslet víc na sebe a opravdu to někdy zopáknout, co říkáš? :-) A příště ani na vlak neřídím, ať můžu víc punčovat :-)

    OdpovědětVymazat