úterý 31. prosince 2013


:-) :-) :-)
Vzpomínám na Silvestry, který jsme trávili v zahradní chatce bez vody v horách, kdy jsme se přes den brodili sněhem, navečer pozorovali záblesky pod námi a večer byli rádi, že jsme sehnali nějaký pivo, uklohnili si něco k jídlu a zasmáli se nad vlastní scénkou (protože nejlepší vtipy jsou ty vlastní, že) :-).
Tak snad zas někdy (brzy)...

Hezkej (nejen) dnešní den!

7 komentářů:

  1. Ať se Vám, Kateřino, v novém roce daří!

    OdpovědětVymazat
  2. No jo:), Silvestr s dětma, jako by ani nebyl co :-D. Ale já jsem pořád spokojenější než vloni - to jsem ležela v nemocnici nohama nahoru a hrozil mi předčasný porod.
    Do nového roku Tobě a celé rodince vše NEJ! Ať je Vám dobře!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. copak s dětma, ale jak píšeš, jak není zdraví.... tak si tak vzpomínám, protože jsem před pár hodinama lehla s horečkou... Buďte všichni zdrávi! :-)

      Vymazat
  3. I vám hezký dnešek, pěkně si to užijte! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jo, bylo to skvělý :-), Blonďák říkal, že bysme to měli zopakovat. Řetězy, zámky i sedáky jsou nachystaný...;-) O.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všemi hlasy schváleno! Příští rok už budem zcela Ready, budem-li živi a zdrávi...:-) zdravíme do Járu!

      Vymazat
  5. Ach ty vzpomínky! Jednomu takovému Silvestru před pěti lety vděčím za mého milého:) Přeju vám všem krásný nový rok a aktuálně tedy hlavně to zdraví!

    OdpovědětVymazat