neděle 10. listopadu 2019

Návrat

Pouštní hory a pohled do přírodní rezervace Dana.

 



"hochalpenstrasse" :-) :-) :-)


Hejna krkavců a psů.


Káva s výhledem a se smečkou psů v zádech.





Realita žití.



Na jihu se dalo u Mrtvýho moře kdekoli zaparkovat a vykoupat.
Tedy pokud seběhnete v dobrých botách dolů a vezmete si s sebou lahev sladký vody na oplach, aby se vám nevytvořil po těle slanej sliz. 
Utopit se nedá, konzistence je spíš emulzní než vodní, dlouho to není k vydržení. 
Před koupáním se neholit a pokud možno neodřít :-).
Severněji už byl plot, byť děravý, a v resortech úplně na severu si za koupačku solidně zaplatíte (až v řádech tisíců).








Hora Nebó.

 

Z hory Nebó je výhled do údolí Jordánu, na Jericho a hory Judské pouště.

... nu, a dál už to znáte :-).


8 komentářů:

  1. Ahojky :)
    Nemůžu se dostat na "dvojku" - "pozvání odepřeno". Psala jsem ti (zřejmě asi před dovčou) a asi to někam zapadlo.
    Pohodové dny,
    J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš, já tu mám psáno, že jsem pozvánku odeslala 19.10. a zatím vypadá jako neotevřená. Zkus mrknout do Hromadných nebo do Spamu a přijmi ji, když to nepůjde, odeberu ji a pošlu znovu ;-).

      Vymazat
    2. Ha, tak už se mi to konečně podařilo. :) Já a technika...
      J.

      Vymazat
  2. Díky za reportáž, tam se nikdy nedostanu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rádo se stalo, taky jsem si nemyslela, že bych tam někdy jela :-).

      Vymazat
  3. Moc pěkné fotky, Mrtvé moře je také jednou z lokalit, které bychom chtěli navštívit. Tak snad to brzy vyjde... :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Katorku, psala jsem ti email, ale vubec netuším, zda přišel... lenik

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá to fakticky moc krásně. Já to tam mám taky docela ráda. Omán, Jordánsko, Jeruzalém. Místa v životě s obrovskou historií, která jí na jednu stranu trpí a na druhou stranu jsou díky nim tak navštěvovaná. Kromě toho mám ráda tamější vodu v moři. Někde jsem četl, že zdejší mořský kolagen je jeden z těch nejúčinnějších.

    OdpovědětVymazat