pátek 14. února 2014






Každej den.
Po celej rok. 
Naše každodenní procházka ve čtyřech obdobích.
Aktuálně to tu vypadá skoro jako na obrázku č. 1.
A velmi mi to nevadí! :-) 

Hezkej víkend!

14 komentářů:

  1. To je skvělý! Mám ráda časosběr:) To se mi pak zdá, že miluju všechna období. Takže nechápu, proč se vždycky těším na to další. Holt člověk není nikdy spokojenej:-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně! ;-) Jen tu zimu miluju o něco kratší čas než ta zbylá období...:-)

      Vymazat
  2. Krása, porovnávací fotky prostě nemají chybu, ať se týkají dětí nebo přírody! U nás je to teď taky jako na jaře...včera jsem už měla chuť rozhrabávat hromádky na zahradě :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. včera byla A s F u babičky, tak jsem jen stála s tím kočárem směrem ke slunci a sála... ;-)

      Vymazat
  3. A stejně je to krásný na všech čtyřech, každý období má svoje kouzlo, tak vůbec nedokážu říct, která fotka je nej. Ale na to jaro se teď těším moc:)

    OdpovědětVymazat
  4. Bezva, už ať je jaro! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. neboj Veru, ale nejdřív musí ještě přijít zima... ;-)

      Vymazat
  5. Tak teď budu jako učebnicový anální horolezec:-))
    DOKONALOST PROCÍTĚNOST...BOMBA!!!!!!!!!!!!!!! To jsou opravdu vydařené snímky. A co jsem si tak hrála s detaily (jestli všude najdu třeba vpravo třetí hubený kmen...), to jsi, Káťo, fakt stála vždy na stejném místě?
    Jsem podzimní tvor, takže podzimní obrázek je skvostný!
    Na jaro se také těším, včera jsme si kousek jara přinesli do doupěte, narcisy a novinku (u nás na malém městě to novinka je) - citronově žlutý hyacint.
    Dodatečně přidávám chechtací komentář za fotky Tvých princezen. Je vidět, že Tě nenechají jako matku vyhrát nějak snadno...
    Káťo, když je téma příkrmy, velmi ráda Ti napíšu recept na BAREVNOU POLÉVKU.
    Piš si: po noci, kterou jsi nadšeně prokojila (v noci spí jen amatéři:-)) se ráno/dopoledne rozcuchaná rozespalá ještě v pyžamu doplazíš k lince, najdeš mixér, vhodíš do něj mrkev bramboru, zapneš, opřeš čelo o linku a čekáš na výsledek...
    zbytkem šedé kůry sleduješ pohyby v mixéru - ŽLUTÁ - BRAMBORA...ORANŽOVÁ - MRKEV - MODRÁ??????????
    ŽLUTÁ ORANŽOVÁ MODRÁ ŽLUTÁ ORANŽOVÁ MODRÁ......
    Ano, před mixováním je třeba z nožů sundat modré plastové kryty...po půl hodině? mě ta hra na Popelku fakt přestala bavit, to se nedalo, ETA má kvalitní nože:-))
    Hezký den, rodinko.
    Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ježkovy voči Magdo, kam na ty svoje historky chodíš?? ;-) :-) :-) Se tady zase řežu... Založ si taky blog a já budu Tvůj první (a rozhodně ne poslední) čtenář! :-) Jinak děkuju... a pokoušela jsem se stát na stejným místě, ale už jsem si to vždycky po tom čtvrt roce moc nepamatovala, takže jsem to ořezávala asi nadesetkrát :-). S tou letní fotkou se už nic dělat nedalo, žádná lepší nebyla a chybí tam ten první kmen zprava... ale to bych asi neměla na sebe takhle práskat, co ;-) :-)...

      Vymazat
    2. Na ta témata nikam chodit nemusíš, stačí být unavená vykojená a blbá:-)))))))
      Tenkrát ještě po kuchyni pochodovala skorotchyně, která odcházela dřív na odpolední a já se pořád snažila tělěm zakrývat ten mixér:-)) Musím se ale přiznat, na rovinu, bez špetky humoru, že mě už štve, jak občas nadhodí, že jsem vždy spala aspo%n do 9-10hod...že to za ní nebylo...no možná nebylo...ale taky jí prý dítě KAŽDOU NOC neřvalo do půl3, to za prvé, a za druhé s ní nespal v pokoji její synátor, který si vždy nařídil budík s rádiem na 5h do práce, ale x si to vždy nastavil ještě znovu na přispání...
      Na otázku, proč si to nedá rovnou na půl6 nikdy neodpověděl. Můj Kuba snad měl v hlavě stopky, nevím, ale do půl3 jsme takto prochodili komplet 6inedělí, jak bylo na rádiu 2:30, zalomil hlavu jak ten Beanovo medvídek:-)
      Tak proč si nepřispat, abych pak fungovala...vždyť nebýt vedle mě při procházkách do města kočáršek, volají na mě záchytku...já totiž párkrát v parku zaparkovala a budili mě s hlavou zalomenou na lavičce...
      Promiň kam se to psaní zvrtlo.
      Ty Tvé fotky jsou nádherné, ty časosběry mají neskutečné kouzlo!!!!!!!!!
      My uděláme jeden úkol a honem ven do reálu!!!
      Nestihla jsem odpovědět na email, ale asi tušíš proč, otvírat téma, které zkazí náladu, rozbrečí...do toho se moc nechce.
      Když tak napiš, jak Ti je, doufám, že jsi na cestě ke zlepšení, že Emi vezmě nějakou dobrotu k dobru a Ty si odpočineš:-)
      Pa magda

      Vymazat
    3. Káťo, já musím honem honem dopsat - ta otázka, jestli jsi stála pokaždé na stejném místě - to vůbec nebyla pochybovačná výtka, prosimtě plus minus hrábě, jsi tam a bylo to super!!!!!!!! Jen jsem byla zvědavá. A taky je jasné, že v některých obdobích bývají na stromech listy, žéééééééééé...tak taky není vidět vše....

      Chceš vědět, kam chodím na historky? K synovi.
      Čti.

      M - matka
      K - Kuba

      M:"Kubo, píšete diktát na příčestí minulé, víš co to je?"
      K:"Ne"
      M:"Hm, to je super, protože z toho píšete diktát"
      (poznámka autora - PROČ nenapíšou jednoduše, že je to sloveso v minulém čase
      - mít na mysli, že asperger neuznává sarkasmus - viz vzpomínka na šťastný Kubovo výraz, kdy přinesl 4 z matiky a já jen:"No to se Ti povedlo"..."Joooooooooo, já myslel, že se budeš zlobit":-))
      Zpět k věci.
      M:"Podle čeho si určíš, jaké i bude na konci slovesa?"
      ............ticho si můžete zpříjemnit dlouhou melodií.......................................................................................................................................................................................................................................................K:"Podle podstatného jména?"
      M:"Ano, ale co si určíš u podstatného jména?"
      K:"Rod"
      M:"Ano a podle rodu určíš vzor. A my víme, že každý rod má svoje vzory! Tak máš větu NA LOUCE SE PÁSLI KONĚ"
      K:"Ta kůň, ta píseň"
      ...
      Matka se odchází vysmát do kuchyně ....a neboj, nejsem matka světice, sousedi o tom kolikrát ví své....
      Tak snad už půjdeme ven, až se uklidní (syn)
      Zdraví matka:-))

      Vymazat
  6. Tak to jsem dvě, taky mi to tak velmi nevadí, že už je skoro jaro :-D a doufám, že už tam zůstane, ne jako loni...to jsme na velikonoční pondělí stavili před barákem zajíco-sněhuláka :-)

    OdpovědětVymazat