pondělí 24. února 2014

Les... obývaný mravenci ... ;-)

Docela dlouho jsme plánovali vyrazit na výlet - na včerejší odpolední demonstraci na podporu Ukrajiny na Václavák pod koně.
Nebo na koncert o kousek vedle, teď se s akcema roztrh pytel.
Teda ... spíš já jsem plánovala.
Nakonec jsem po dlouhým vnitřním boji poslala částku navýšenou o výdaje na cestu (jaká nuda, finanční podpora...) rovnou na účet (samozřejmě  Ukrajincům , vybrané peníze jdou přímo na léky) a děti jsme vypustili do lesa. 
Asi by to zvládly, ale ... nakonec jsem ráda, že jsme nejeli.
Mohl to být dobrej zážitek, ale takhle, při takovým vývoji situace, z toho snad bude větší užitek.
Vývoj událostí nejen v Kyjevě sleduju online a tuším, že to bude ještě velkej boj.
Teď už ne jen na barikádách a už ne (asi snad) zbraněma.
Myslím na ně.

Někdy mi dělá problém odhadnout, na co stačím a na co už ne.
Rozhodovat se racionálně, pragmaticky, s ohledem na přínos druhým.

Mně les po půl roce ležení taky udělal dobře.
Jak jsem uvědomělá, och ;-).

2 komentáře:

  1. jj. Málokdy dokážeme odhadnout na co stačíme a na co už ne..a v kombinaci se správným vyhodnocení přínosu druhým, to je už hoodně těžký "Sudoku".
    V hektické době je fakt nejlepší vyrazit do lesa. Udělali jste mooc dobře! Stejně jako s podporou Ukrajinců.
    Dyť je to za chalupou a taky tam jsou krásné lesy (které navíc dobře znáš, ne?!).
    Magda 2 :-)

    OdpovědětVymazat
  2. No a pro ty, kdo věřili tomu, ze Janukovyč byl demokraticky zvolený prezident: v T'acevi v kanceláři Strany regionů byla nalezena razítka všech volebních komisí T'aceva. A je to jen jedno město:
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=740767039276331&set=a.221089761244064.61397.100000291254277&type=1

    Tímto končím s opruzem ;-)

    OdpovědětVymazat