čtvrtek 29. listopadu 2012



Perníkový adventní kalendáře.
Pro Anduli.
Pro muže, aby si náhodou nemyslel, že už je odsunut na druhou kolej :-).
A část výzdoby.

V kuchyni mi to teď voní, jako když paní Tichá každý rok před Vánoci navěšela na to obří množství smrků v kostele svý nádherný, veliký a naprosto úžasně nazdobený anděly, holubičky a srdce.

Dodnes nechápu, jak to mohla zvládnout. 
Ale pamatuju si přesně, jak jsme se těšili na Tři krále, kdy jsme si mohli orvat, co jsme chtěli :-).

Recept na perníky jsem uvedla už dříve TADY. Poté, co se snesly dotazy ohledně délky jejich pečení, jsem se tamtéž rozhodla dopsat něco málo o pečení a vykrajovátkách :-).

P.S. Zase jsem někde ztratila předlohy, podle kterých se chystám každý rok malovat perníky, tak díky mé "fantazii" mají zase stejný nátěr. Navíc jsem zjistila, že v naší kuchyni už od 11 hodin dopoledne nelze fotit :-) ...

7 komentářů:

  1. Jsou opravdu krásné a když jsem viděl, co to dalo práce!
    Obdivujeme a moc si toho vážíme a těšíme se na prvního...
    Děkujeme! Andulka a muž:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, krásné perníčky!mnam!my se chystáme péct v dalším týdnu.Jinak - zdobení má na starosti můj muž,jde mu to líp :-)papa

    OdpovědětVymazat
  3. Bledá závist chromajzla ....Fakt obdivuju, po kom to dítě je??

    OdpovědětVymazat
  4. Díky, a maminko, poznala jsem Tě a nepodceňuj se!! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. jsi šikula, já letos opět nestíhám :-( ale přijď na vánoční pečení do školy pa Dana

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Káťo! Zdravím a doháním zameškané:-)
    To je dobrý nápad! Doufám, že ho někdy uskutečním!
    ad teta Jituška - pravda, pravda - co jsem kdy u Tebe jedla nemělo chybu, a nikde jsem nejedla lepší čočkovku než tu Tvoji :-) Krásný ještě advent!m

    OdpovědětVymazat