pondělí 21. února 2022

Závislosti

 


Mám hrozně ráda (Lukor nesnáší, když říkám slovo miluju ve spojitosti s jídlem :-) ) vietnamský letní závitky, pražený mandle s provensálskýma bylinama, slaný karamel v jakýkoli formě.
Směsku zrní od Mixit se slaným karamelem a lískovýma oříškama (dostala jsem od Ježíška poukaz a závislost byla na světě) na mandlovým jogurtu od Alpra, kterým zaháním chuť na sladké. Kombuchu s červenou řepou od Magu, která je naprosto skvělá (kam se hrabe alkohol), jenže je taky dost drahá ... a kimči, na to mě zase naučil brácha.


Jak tak na to koukám, všechny ty věci jsou zdravý... tak aspoň něco.
Jenže taky lezou do peněz.
První tři položky jsem se naučila vyrábět doma už dřív, takže už drahý nejsou.
S ostatníma položkama v seznamu experimentuju teď.
Zapálila jsem se pro studium výroby ochucené kombuchy a začínám své kvasící pokusy s naší Filoménkou, která nejenže nezdechla, ale vydala své první plody.
Provádím taky pokusy s domácí výrobou rostlinných jogurtíčků, následovat bude kimči a aby mi z toho kvašení nehráblo, začnu potom experimentovat s pečeným zrním :-).

Mateřská je tak krátká ;-)..


Taky začínám klíčit, smejčit a debordelizovat.
Konečně, protože jak se otepluje, přestávají zlobit dutiny.
A každý ráno hlídkuju, zda není nový článek TADY.
Nová prostírka od Janči.
Jaro, pojď! 

*****

K sobě dávám jednu srovnávací.

Žádné komentáře:

Okomentovat