středa 12. srpna 2020

Stála svatba, stála

Celkově byla příjemně panková, na nic si nehrála.
Tahle krásná nevěsta má už dospělé děti a dokonce vnouče.
Sama si umotala květinovou výzdobu, něco napekla, nepotřebovala kadeřnici ani stylisty.
Učesala se sama a věneček si upletla na poslední chvíli z drátu a zbylých květin.
A ještě u toho stihla vytvořit poklidnou a pohodovou atmošku, žádný honění.
Je asi jediná, kdo našeho volnomyšlenkáře zvládne a přitom nezahubí.
Ještě pět minut před obřadem pobíhal bratránek po zahradě v kraťasech do půl těla :-).

Luke oznámení a dj, táta dodal pivo, obětavej manželskej pár jejich kamarádů udělal prvotřídní catering - viděla jsem v nich Tomáše a jeho vinařku z The Chosen.
Celkově mě svatba hodně poučila.
Bála jsem se, jak to bude probíhat, protože byli přítomni lidi různých přesvědčení i se svými rozbojovanými boji a ani noc nebyla úplně klidná.
Nakonec dobrý a ... velká lekce pokory, pro mě samozřejmě.

Teta má určitě na výsostech radost. 

Více fotek, i když skromně,  u mě .

Žádné komentáře:

Okomentovat