středa 7. října 2015


Perfektní podzimní jídlo, doporučuju.
Dýňová kaše se smaženými/(o)pečenými kuličkami podle Kuchařky ze Svatojánu, recept TADY .

Sóju (ve formě tofu) máme povolenou jednou za čas a nastavit dýni zlehka bramborem jsem si dovolila díky tomu, že máme po dietě, ale protože jídlo je výborný, skvěle zasytí, přitom se člověk cítí nezatížen a protože si snadno získá i jinak běžně masožrouty, přidávám s lehkou výhradou a pro motivaci jíst jinak i dietní štítek.

Lukor se mě po jídle zeptal, co že to bylo za maso (normálně cejtí nemaso na sto honů).
Zkusila jsem dvě verze, z verze jen z uzeného tofu jsem nebyla moc nadšená (vadil mi ten kouřový odér) jako z kombinace:
1 balení česnekového tofu + 1 balení uzený tempeh.
Příště bez uzenýho čehokoli.

Žádné komentáře:

Okomentovat