pátek 30. ledna 2015


Trochu bojuju se zimním splínem a únavou z nedostatku slunce a připravuju Vánocema rozcapený chuťový buňky na očistnou dietu - příští týden si jedem daleko předaleko k bylinkářce pro byliny a už žádný výmluvy :-). 
I z touhy po jaru klíčím co se dá, hlavně vojtěšku alfalfa, řeřichu a luštěniny (tady zrovna fazole mungo).
A radosti posledního týdne.
Vymazlený balíček ze zasněžených Brd (vlastnoručně robený obraz, vlastnoručně psaný dopis, vlastnoručně drhaný provaz :-) ) od Magdy, kterou znám jen virtuálně, ale jako bych ji znala věky.
Pomeranč na větvičce coby pozornost od mého osobního zelináře
Prý ho zrovna cvrnkla do nosu, když k nám jel :-).
A jablečnej koláč (z celozrnný ječný mouky - snažím se teď omezovat pšenici) s čokoládou a slaným karamelem, kterej jsem dnes přes krocený chutě upekla na víkend.
Náhlej záchvat tvořivosti :-), recept ještě poladím, učešu a pokusím se zapsat poměry :-).
Hezkej víkend!

2 komentáře:

  1. Fujtajksl...jsem se orosila, že Ti tam přilípli Zemana:-((
    už ve mě klíčí mungomotivace, pořád jsem se neodhodlala.
    Na řeřiše jedeme leta...Kuba jako mladý biolog je fascinovaný rychlostí klíčení, já jako matka představou vitamínů...
    Nechce se mi utrácet za ty nechutné ceny minifoliovníků, už máme s Kubou nějaký plánek nachystaný, páč bylinky na balkoně - další sen...

    Ehm ehm.....SLANÝ KARAMEL????????????????????????????????????
    Magda

    OdpovědětVymazat
  2. Zdeni, splín a únava je snad pryč!!! Hlavně, že máš chuť něco tvořit a radovat se z toho...taky bych měla zase nechat něco naklíčit, teď jsme od toho nějak upustili. Nemoci stále vítězí, ale snad už bude líp, prostě doufám....mějte se fajn.

    OdpovědětVymazat