středa 19. července 2023

"Krajčův kostel" v Chotěvicích

Mladý pan farenheit nám na chalupě při grilovačce vyprávěl, jak za ním byli manželé Krajčovi pro svěcenou vodu, protože koupili zchátralý kostel v Chotěvicích, otevřeli ho lidem a ti jim tam pořád marně sahali do kropenky.
Když pak i v neděli při kázání v Zálesní líčil, kterak se tam jel podívat a jaké to v něm zanechalo dojmy, doporučil naslouchajícím, ať si tam taky zajedou a udělají si názor sami.
A protože to bylo podle navigace jen cca 20 minut, zajeli jsme se tam mrknout taky s panem majitelem v zádech :-).

 
Pro mě největší krása.



 


 
Sv. František z Assisi (?) v houbičkovém stylu (ta zelená halucinace) - pro mě asi největší úlet.
 
 
 
Všechny možné Bible včetně komiksové.

Spiderman.
 

Záměr prvotního šoku vyšel tvůrcům dokonale :-), na druhý pohled nevím, jaký na to mám názor, ale naštěstí nemusím :-).
Pokud to takto někdo potřebuje ... ♥

Fotil Lukor mobilem, profi fota a další info třeba TADY nebo TADY .

4 komentáře:

  1. Tak to je teda něco!!! Šok je asi hlavní emoce i u mě ( dá se vlastně šok považovat za emoci?) Ovšem, už dlouho tvrdím, že nejhorší je, když je něco lidem jedno, takže lepší než zchátralé zdi!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten kostel byl dlouhá léta zavřenej a oni ho jednoznačně zachránili. Některý obrazy až na houbovou halucinaci se mi docela líbí. Už jsem viděla z kostela hotel, koncertní sál... (a na západ od nás je to běžný), jediný, co mi tak běží hlavou je, jak se dá prodat neodsvěcený kostel...

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Je. Muž byl akorát z toho koberce tak rozladěn, že ani nevyfotil všechno :-)

      Vymazat