neděle 30. října 2022

Podzim

 v Hradeckých lesích po stodevadesáté ...

 




Vrchní Orlice a Neratov po stodevadesátéprvní na dalších tisíc způsobů...




 
Na Vrchní Orlici udělali zase pěknou podzimní výzdobu, nainstalovali nový působivý dílka a taky Poeziomat stejně jako třeba ve Skokách... (Navarová oujé)
Samo o sobě super a krása, ale...
Poeziomat je namířenej přímo do kostela a většinou ho všichni nově příchozí hned vyzkouší.
Vím, že je potřeba tohle všechno dělat, aby bylo možné opravit střechu, sehnat peníze...
Ale ...
Všechno je hledajícím naservírované, JE to působivé, pro nějaký zážitek, pro "genius loci místa"...
Ale zůstává tu ještě prostor pro případný setkání s Bohem...?

Nesoudím, nehodnotím, jen mi to běží hlavou.












 Dřízna přesně po roce (tenkrát v předvečer porodu)








 
Úplně si vzpomínám na to loňský zoufalý popocházení mezi listím a čekání, až TO přijde ...

Komplet fota u mě...

2 komentáře:

  1. Tak hlásím, že jsem to vzala jako výzvu, že tenhle blog nejde celý přečíst, a přečetla jsem ho. Recepty jsem teda nečetla podrobně a potřebovala jsem 5 dní 😀 Velmi zajímavé a poutavé čtení. Měla jsem chuť napsat asi dvacet komentářů, ale bylo by to takové s křížkem po funuse :-) Tak si to nechám k dalším příležitostem. Mávám z Moravy!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to vidíš, zatímco já nejsem schopna ani reakce na krásný komentář (všichni čtenáři už radši odešli :-), poslední zhasne :-) ), tak Ty už stihneš další články a další kauzu, katechetko ;-) (radši katechetku, co umí napsat "nezvládla jsem" - i když to asi vidím jen já - než moralist(k)u)... S tím přečtením jsi teda hustá! Asi dostaneš nějakou cenu, jen nevím ještě jakou :-). Někdy bych si ho taky ráda přečetla v kuse, ale nejen, že bych na to těch pět dní (jestli vůbec) neobětovala, ale hlavně bych se asi chytala za hlavu, co jsem to dřív mektala :-). Mávám na Moravu!

      Vymazat