sobota 25. prosince 2021

Eko přání

5 komentářů:

  1. Vďaka, úderné a životabudič!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥ (nejde mi na Firefoxu vkládat komenty, ale jsem to já :-) )...

      Vymazat
  2. Kopie Aničky!!!!!!!!!
    je přenádherná:-)
    Jestli to hraje Anička, tak tleskám!
    Byla jsi jedna ze vzpomínek, jak kdo slaví Vánoce.
    Přeji celé rodince lásku zdraví radost ze života a smysl pro humor!
    Hodně smíchu povídání a naslouchání.
    Ať je vám krásně a jste spolu rádi.
    konec roku přinesl veselé i smutné zprávy, já pod vlivem zpráv na Štědrý den místo koled pouštěla cd, které mi před 2roky doporučil úžasný chlap v příbramském hudebním obchůdku.
    Když byl čas a peníze, poté co jsem doprovodila syna na waldorfku, jsem se tam stavila a probírali rockovou muziku...pustil mi jedno cd a já měla husinu za krkem...pak jsem tam dlouho nebyla a teď jsem se tam vypravila, že koupím cd pro mamku...obchod prázdný a paní ve vedlejším knihkupectví mi řekla, že ho "bolela noha" a do dvou měsíců konec s těžkou formou leukémie...
    Člověk má v životě důležité lidi ale i ty, které sice vídá jen párkrát za čas, ale vryjou se pod kůži...
    Opatrujte se, mějte se rádi a ať vám nový rok přinese jen to nejlepší.
    Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebo hraje Ema?

      Vymazat
    2. to mě mrzí, Magdi, teď to padá všude, viď...
      Na housle hraje Ema, doprovází ji Andule na cello, ale nakonec jsme použili jen začátek a konec, tak to není moc poznat :-). Improvizace při nervozním čekání na porod sestřenky :-). Nejde mi vkládat komenty na Firefoxu, tak budu za anonyma :-)...

      Vymazat