čtvrtek 26. září 2019

Vysočinou




... co jsem zameškala v létě s haksnou, se snažím dohnat na podzim.
S blouděním mezi cyklisty a kolečkolyžaři na běžkařských tratích u Novýho Města na Moravě.
Kdeže jsou doby, kdy jsem chodila s plnou polní pade (ale uštvat se a odrovnat končetiny není žádný umění, takže se učim od píky).
13 km do Slavkovic tentokrát bolelo ještě dva dny, ani mi nepřišlo, že mám takovou "kondičku".
Možná i kvůli tomu rychlýmu výstupu na Harusův kopec (cedule s nápisem Test zdatnosti mě měla varovat) a závěrečnýmu tříkilometrovýmu běhu.
Ale krásnej den to byl.

4 komentáře:

  1. Můžu se, prosím, zeptat, kde se nachází ten křížek? Hana M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, je to tento u Studnice, snad se to zobrazí:
      https://mapy.cz/turisticka?planovani-trasy&x=16.0916307&y=49.6014993&z=16&rc=9k7SbxVIS8&rs=&rs=coor&ri=&ri=&mrp=%7B%22c%22%3A111%7D&rt=&rt=&xc=%5B%5D

      Vymazat
  2. Milá, prajem dobrý štart, vám dievčatám všetkým, malej aj v hudbičke, naši pokorili túto horu tiež a dodnes tým žijú, hrajú, komponujú, pomáha im to žiť.
    Mám pokazený počítač, tak z mužovho, papa.
    Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, díky! Už jsem se začínala bát, co s Tebou je... :-)

      Vymazat