úterý 19. prosince 2017

Co bude naježeno?

Celou dobu si lámu hlavu, jak mám vyfotit knížky, ze kterých se tetelím blahem už od příjezdu z Neratova, když přicházím domů za tmy a v práci nemám čas na delší focení. 
Do Neratova mi je dopravila Zuzka, protože jsem prostě nezvládla dojet do Brna, abych si je prohlédla (dělala jsem větší nákup pod školní i domácí smrk).
No a dnes mě napadlo fotky sprostě ukrást, protože ty knížky jsou tak boží, že si to nemůžu nechat pro sebe!
Tímto se velmi omlouvám Dlouhé punčoše i spřátelenému Pondělí, které mělo krásně nafoceného Profesora Astrokocoura.

Pro přírodovědce všech zaměření:

Zdroj: https://www.agatinsvet.cz/profesor-astrokocour-hranice-vesmiru
















Pro dobrodruhy a cestovatele (Mapy jsem koupila dokonce dvakrát!):
 






 Pro historiky (od Velkého třesku až po rok 2010 se všemi fejzbuky :-) ):

Zdroj: https://neoluxor.cz/detske/cesta-casem--259724/

https://neoluxor.cz/detske/cesta-casem--259724/

Jestli tohle nepodněcuje chuť k bádání, pak už nevím :-).
A letem světem:

Johana už brzy přečtou všichni (jo, byla jsem asi poslední, kdo ho neměl a styděl se):



... nebo (jak mluvíte s dětmi o smrti? Dlouhá punčocha má titulů na toto téma víc)




Pak ještě několik sbírek poezie a nemůže chybět Magor dětem.

Kdo to nevíte, dětské knihkupectví Dlouhá punčocha založila Zuzka
Jako bývalá (?) vedoucí vědecké knihovny má dokonalý přehled o tom, co kde vychází.
Do knihkupectví vybírá jen ty nejhodnotnější tituly, takže nejde šlápnout vedle.
Každou knihu, kterou prodává, přečetla.
Zuzka a její kamarádka Marci si zakládají na tom, že umí poradit s výběrem. 
Právě sehnaly prostory v Brně pro kamennou prodejnu, kde si zákazníci budou moci dát po nákupu i dobrou kávu a milé slovo :-).
Právě kvůli časové tísni jsem jí poslala krátký seznam knih, které jsem si vybrala na e-shopu a chtěla jsem je vidět naživo a také jí načrtla oblasti, ke kterým bych potřebovala kvalitní literaturu. Přivezla mi krabici, z nichž jsem nevěřícně tahala jeden titul za druhým a koupila skoro všechny, i dětem domů (a ty, co jsem nekoupila, jsem jen odsunula na dobu, až budou děti větší). 
Dlouhou punčochu doporučuju, jak jen můžu!

(než jsem vyplodila totok, na e-shopu přistálo tolik skvělých novinek, že nevím, co příště budu vybírat dřív)

P.S. Cokoli na blogu doporučuju, doporučuju pouze z vlastní zkušenosti, komerční nabídky odmítám.

10 komentářů:

  1. Kačí,to vypadá na slušnou knižní vánoční smršť! :-)Mě dnes také přišla jedna knížka pro Šimu, Povídání o mamince a tatínkovi,je i večerníček, znáš? 😉Těším se až se ke mne dostanou ty slibené knížky na výpůjčku ;-)Do Vánoc to asi už nestihnem,ale co takhle mezi svátky?

    OdpovědětVymazat
  2. Koukám, že za chvíli budeme mít všichni doma stejné - krásné! - knihy. A to je dobře. My momentálně frčíme na Pod zemí, pod vodou, ani jsem nevydržela do Vánoc, už teď čtem o potápěčích.

    OdpovědětVymazat
  3. Omluva netřeba, chápu, souhlasím. :-) Taky s tím světlem na focení bojuju, ve všední dny teď nezvládnu za denního světla vyfotit nic.
    Těší mě, že Johan pořád ještě někomu novému může udělat radost...
    A teď si říkám, že bych si asi taky měla na svůj blog dát upozornění, že všechny knížky, o kterých píšu, jsem si sama koupila, přečetla a prostě je jen chci doporučit dál. V té záplavě komerčních (a často jako komerční neoznačených) příspěvků v blogosféře už to asi začíná být spíš výjimka. A já se komerční reklamě taky záměrně vyhýbám - fakt jsem si koupila i od Evy Adamcové vyšívací knížku pro sebe i tu druhou knížku do give away. :-)
    Zdravím a přeju krásný vánoční čas! Kl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-)! Jsem ráda, že si Johana Anka už přečte sama :-).
      Klárko, u Tebe je zjevné, že doporučuješ z vlastní zkušenosti, ale ne všude je to tak jasné ... a já čtu ráda blogy ze života.
      Krásné Vánoce i vám všem, máváme!

      Vymazat
  4. Děkujeme za PR. :-) Vždy když v eshopu přistane objednávka od někoho z Pardubic, říkám si, jestli to není někdo od vás ze školy... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rádo se (i když píár? Nevim... ) Já už jsem nakazila kdekoho a někteří i slíbili, že u vás nakoupí ... mám rozepsaný i příspěvek na třídní blog pro rodiče... i naše paní řídící shání kontakty :-). Takže pppooommaallluu, ale jistě! ;-)

      Vymazat
  5. jupí, no to je překrásné doporučení, děkuji:) jdu nakupovat:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak mám radost :-) a jdu číst nový krásný blog :-)...

      Vymazat