neděle 30. října 2016

Přestože přišla únava


a přestože jsem toho měla v plánu o prázdninách hodně stihnout, nenechali jsme si ujít dvě akce.
Tou první byla přednáška Ládi Zibury Pěšky mezi buddhisty a komunisty.
Zpočátku jsem trochu zírala na formu vyprávění (při první "pohodin" jsem jen naprázdno polkla :-) ), ale musím říct, že jsem se dlouho tak nezasmála, přednáška byla vážně nabitá jak informacemi, tak dokonale vypointovaným humorem, vřele doporučuju!


Druhou akcí byla hudba z Marsu: MIDI LIDI v plné sestavě ;-). 
Téhle kapele jsem přicházela na chuť postupně ( "Dobrý večer, my jsme kapela Zrní" ;-) ), ale naživo jsou vážně borci/ky sympatický, originální, vtipní/ý! Jo, a nic neberou.
A to mě baví!
Přikládám můj nejoblíbenější nakopávací song.
Pouštím si ho nejen v práci, ale text se, myslím, hodí i k současné situaci.
Protože hever na náladu je vždy potřeba :-):


(Úmyslně nepřikládám verzi s klipem, protože je na první pohled mírně rušivý, ale můžete si ho prohlédnout tady .)

3 komentáře:

  1. Jé Láďa Zibura je od nás z Budějovic, moje dítě četlo jeho knížku, prototže se chystá pěšky do Santiaga. :-D Je dobře že jste si to užila :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím do Budějovic! Měla jsem tam studovat, ale nakonec jsem si vybrala Olomouc. A do Santiaga bych jednou ráda taky ;-). Díky za komentář!

      Vymazat
  2. A já díky za "nakopnutí", abych na Ziburu pořídila lístky. Bude u nás ve městě, to byla velká škoda nejít... Po tomhle článku se těším ještě více...;-). P.

    OdpovědětVymazat