pondělí 1. července 2013




V neděli jsem konečně vylezla z postele a víkend jsme zakončili výletem na zámek Staré hrady.
Obyčejně mě takové atrakce moc neberou a ani jsem moc nefotila, ale byla jsem překvapená, do jakých detailů jde dotáhnout nápad. 
A kolik toho jde dokázat i bez dotací pouhým nadšením věcí.
S většíma dětma se vrátíme i na další okruhy :-).

9 komentářů:

  1. Také jsme byli vloni a dcera se školou i letos .
    Byli jsme také mile překvapeni:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě vsuvka ;-)
      Pokud jsem dobře četla blog, tak by Katorovo mělo být pardubicko ? ;-)
      Soni Malinové keramiku mají i v kamenném obchůdku Ramuso ve Smilově ulici v Pardubicích :-)

      Vymazat
    2. Jéé, totiž ano a zdravím rodný kraj do okolí Babiččina údolí? :-) Tak to mám ušetřený dotaz na Soňu, moc děkuju, určitě se tam stavím, abych tu nádheru omrkla naživo... :-)

      Vymazat
    3. Tak to je paráda, že se vám tam líbilo...my byli před rokem se známými a vcelku nás to zklamalo, i když ono to hodně udělalo počasí (lilo a lilo) a taky to, že jsme ještě nešli na tu dětskou část, když ani ještě malej nechodil. Ale je fakt, že nás nadchla prohlídka té části hradu s kuchyní a prodejnou kávy, to bylo super.

      Vymazat
    4. Jj, když leje, tak si myslím, že asi nemůžou bejt po celým venkovním areálu ty dětský atrakce, stany, dobový tržiště, zvířata, hudba... my byli jen v tom sklepení, ale na prohlídku bych i s Aňou počkala, jako koukala na ty pohádkový postavy a užila si to, ale větší děti to mají nabitý vtipnejma hláškama, kvízama, soutěžema atd., takhle jsme to spíš odprdli my :-)

      Vymazat
  2. Kator,
    je to trošku složitější ;-)
    Rodný kraj úplně jiný , provdána na pardubicko- Holice, Pardubice a Sezemice.
    V okolí Babiččina údolí jen maličká chatička, ale je tam krásně !
    Stavte se, maminka muže Vás ráda obslouží :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem provdána podobně, jen rodný kraj jsem myslela, jako že zdravím svůj rodný kraj ;-), nešikovně vyjádřeno, omlouvám se :-).

      Vymazat
  3. Vůbec nevadí !
    Ten blogérský svět je stejně malý ;-)
    Prý už Malinu máte doma, tak ať se Vám z nich dobře snídá :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, paní byla moc milá a krokusy jsem uloupila :-). Čekají zabalené v hedvábným papíře na stěhování, už se nemůžu dočkat, až budou v nové kuchyni :-).

      Vymazat