úterý 18. června 2013





Moji rodiče nikdy na moře moc nebyli.
Proto mě na "ozdravné pobyty" brali jako dítě příbuzní.
Cestování bylo vášní tety. Tety Hani.
Brala mě se strejdou k moři taky a když jsem začala vandrovat sama, ráda a dlouho se mnou všechny zážitky rozebírala.
Teta tu už sedm let není (myslím fyzicky).
I když jí nikdy její péči nebudu moct vrátit, moc jsme chtěli vzít k moři Marušku.
Za těch sedm let z ní vyrostla nádherná ženská! 
Zevnitř i zvenku.
Jestli sis, strejdo, ještě nepořídil kulovnici, měl bys to udělat co nejdřív! :-)

5 komentářů:

  1. Tak tohle je ta scéna, co mi dnes Maruška líčila...jojo je to kočka, to mohu dosvědčit. Vídáme se často. Akorát ta teta tu není ještě dýl...

    OdpovědětVymazat
  2. Zdeni, je možný, že si Marušku pamatuju nakrátko a malou (na to se ani nemusím ptát)...mazec, moc jí to sluší!!! Vážně bych ji ale jinak nepoznala...

    OdpovědětVymazat
  3. Červeň!! Díky za milá slova, ale myslím, že trochu přeháníte.. :) A co Ty, s pulčíkem? Vám to slušelo a jak! ..jóó, můj hrnec :) M.H.

    ..PS: Kdyby vám náhodou moje krádeže nebyli ukradený(:D), tak oznamuji, že citróny z citroníku.. ještě nezežloutly. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hehe, se tady chlámu jak něco, jak jsi mi připomněla hlášku týdne :-). Tvoje krádeže nám sice byly, jsou a budou ukradený, ale díky za zprávu... jen jestli to nebyly limetky :-).
      Jinak bez teček se stejně podepisovala Tvoje mamka :-)

      Vymazat