pátek 17. května 2013


Tento týden nějak nestíhám.
Dostala jsem se sem až dnes a zjistila, že stále nejdou komentáře, omlouvám se a pokouším se o zjednání nápravy.
Zatím, máte-li něco na srdci, použijte, prosím, facebookový profil Katorovo. Díky.

Tak co nového?
V úterý jsme byli s mužem na akademii naší školy k padesátému výročí založení školy a následně se nažuchli na výborném rautu.
Poprvé v životě jsem na akademii seděla taky na druhé straně, v hledišti.
A moc jsem si to užila (narozdíl od muže, který fotil). 
Kolegové se úctyhodně nadřeli a taky jsem zjistila, že "moje" bývalé děti už nejsou vůbec děti ...

Taky se snažím objet všechny kamarády, kterým jsem to někdy slíbila, dokud jsem toho schopná.
Takže jsme v úterý s Andulí zvládly výlet do pohraničí na židovský hřbitov k Míše :-).
Mám napsat, že nám udělala vynikající brokolicové placky :-). 
Anka se pokoušela jezdit na Míšově kole, pohoda v lese.
A první úspěch Anny v podobě natřikrát vykonané malé potřeby na WC ve vlaku (zážitek) :-).

Včera jsme zase zřeli našeho druhého potomka na ultrazvuku.
Má pěkný pačmáky! 
A aby to jeho sestře nebylo líto, odpoledne jsme strávili na dětské chirurgii po její šipce ze schodů za psem.
RTG lebky a právě ten UZ břicha naštěstí dopadl v pořádku a mimino tam taky žádné nemá :-).
Poté, co jsem zpomaleně viděla její držkopád, kdy dopadla na 4. schod hlavou a ještě udělala pár kotrmelců na schodech zbylých, nemůžu uvěřit tomu, že nemá ani škrábnutí.
Anděl strážný to prostě zase vykryl.
Díky mu.

A nakonec - tento týden jedeme na chřestu.
Nemůžeme se ho nabažit!
A zjistila jsem, že ZASE prostě nemůžu jinak, než ho připravit jen tak na másle na přírodno nebo s holandskou omáčkou.
Přijde mi škoda nechat ho zaniknout ve složitějším jídle nebo ho dát jen jako přílohu :-).
Jediný, co jsem obětovala, byly odlomené oškrabané konce chřestu, ze kterých jsem udělala krém.
Není nic jednoduššího.
Pokrájené oškrábané konce na máslo, orestovat, zalít vývarem, jen sůl a pepř, uvařit, rozmixovat, doladit smetanou.
Mohla bych to pořád!

P.S. Ještě jedna technická.
Bylo mi tento týden naznačeno, že to podle blogu vypadá, jako bychom žili na planých bylinách a jinak ani pomalu nejedli.
Prý aby se člověk bál předložit nám "normální" jídlo (třeba brokolicové placky, že?) :-).
To jsem teda nečekala a doufám, že si to už nikdo jiný nemyslí!
Jestli někoho uklidním, mám těžkou závislost na hranolkách s tatarkou a chlebu se sádlem.
A na dalších věcech, který jsem dlouhý čas nejedla. Nemůžu jinak :-).
Ale jestli někdo chce, můžu ty svoje hranolky a pařezáky fotit místo bylin a věcí, co objevuju :-).
Hezký víkend!

Žádné komentáře:

Okomentovat