úterý 2. října 2012


Protože neexistuje žádnej smajlík, kterej by vyjadřoval, kterak se tluču do hlavy, musela jsem něco najít tady ...
Všem se hluboce omlouvám, neboť se mi právě podařilo nechtěně a taky nevratně vymazat všechny vaše komentáře, ze kterých jsem měla TAKOVOU radost a potěchu... :-(
Prostě jsem měla otevřený dvě okna najednou a jak mi ještě ta grafika splývá, smázla jsem místo přečtených kopií komentářů v mailu ty opravdické komenty... 
No nic, jdu si změnit pozadí na mém zánovním mailu (který bych si nezřizovala, kdybych nemusela) a zůstaňte mi, prosím, i tak věrni/y... :-)

2 komentáře:

  1. My Ti napíšem další hezké komentáře...neboj! :)) Kači, jsou horší věci, hlavně, že jsi nesmazala všechny své příspěvky :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, můžu být ráda, že se to stalo v začátcích... no, ehmm... možná, že mi smažou i celý blog :-) :-) páč jsem před nějakým časem požádala o smazání služby google + (nechci druhý facebook), ale vypadá to, že jak jsem porád přihlášená, že asi nemají prostor to mazat, když mám u profilu pořád to g+, tak uvidíme, jestli se tu ještě potkáme :-)...

      Vymazat