pondělí 12. října 2020

Sedum!

  ... poslední dobou mám pocit, že je to u mě dost Ora et labora a i když bych neměnila, pár hodin v lese a Emčina oslava narozek byla příjemná změna.



našli jsme houby

Objednávka byla jasná. Připomíná to Jak pejsek s kočičkou ...

Odříkanýho chleba největší kus.


Pralinky hand made by Anna.

Na zatím poslední včerejší hromadný mši mi bylo divný, proč Vojta pouští hudbu z repráků... nejdřív jsem si říkala, že asi neměl kdo hrát. Pak jsem si všimla, že nikdo nezpívá (kromě mě, ehm) a došlo mi, že je zákaz.

Normálně by mě tahle písnička asi nechala chladnou, ale po přijímání, jak tam tak všichni tiše seděli, mě to všechno nějak dostalo... jako na jak dlouho se asi neuvidíme...

... hoříš tiše v hliněné
míse srdce
kamenné...

Tak ať vám nezhasne.
Více fotek u mě .

2 komentáře:

  1. Ja mam jen labora :) ucim na 1.st,k tomu 4 děti, studuju VŠ a kurz kritickeho mysleni, dum, zahrada, slepice. Zadne babičky. Ale taky me to tesi. 😊 Jrn to ora mi v zivote chybi. Díky za vas blog.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem si (celej život) myslela, že nemám pro labora čas na ora... ale když se to přehodí, tak člověk zvládá mnohem víc, protože nejede na vlastní zdroje... jinak jak už jsem psala dříve - respekt! ;-)

      Vymazat