sobota 31. října 2020

Překonala jsem ...

- rozčarování nad informační válkou nejen na sítích
- totální únavu a vyčerpání z dosavadní distanční výuky (4 online hodiny denně s kontrolou ostatních místností + přípravy + zpětná vazba + komunikace s rodiči, vedením a porady = záda a oči v háji)
- pocit, kterej ve mně přetrvával asi 3 roky, že knihu je určitě úplně zbytečný psát

Stihla jsem ...
- v pátek 22.10. večer úplně hotová zaklapnout přípravy na příští týden a jít na mši
- v sobotu sezonní práce před zimou na chalupě, posbírat padaná jablka a postupně je doma hezky růčo moštovat
- hezky se ztratit v hradeckých lesích
- vyrazit s rodinou na malou pouť přes vylidněný podzimní Orličky do Neratova, kde jsem načerpala všeho do zásoby
- mít radost z nečekaně rozjetýho kamarádova prodeje jeho nádherných kytek po zákazu trhů
- navštívit rodinné hroby, kamarádku 1 a kamarádku 2 s převazem po operaci
- výlet na Les Království
- hecnout se, napsat první část knihy a zapálit se pro další psaní
- vyměnit struny na kytaře a zase na ni hrát
- odpočinout si, vyspat se a mít čas na modlitbu a muže

Tím, že nemusím chodit do města, si užívám po dlouhý době dosyta podzimu bez předčasných vánočních výzdob a halloweenských kýčů.

Loni touhle dobou jsem zkoušela, jaký to je vysílat ze skály v poušti do ticha a hvězdnýho nebe.
Dnes prožívám neméně napínavý vnitřní dobrodružný příběhy.

Ale narovinu přiznávám, že bez modlitby a bez přírody (přesně v tomhle pořadí) bych byla v pr--li...



























12 komentářů:

  1. Humor, příroda, mlhy vs neskutečné barvy, správná hudba...moje berle.
    Ani nechci psát a popisovat to rozčarování, Kuba CHCE do školy a ne kvůli dlouhé odmlce ale protože je ve škole poprvé šťastný.
    Dnes malá procházka do naší divočiny za městem a návrat s tou největší větví, co doma mám. Bojím se dnů, kdy barvy zmizí.
    Další berle návrat ke čtení na pokračování, na Vltavě Jeník Hartl a Exupéry.
    Kačí, pevné nervy, je dobře, že odkrýváš i pohled z pozice učitelky.
    Hodně berlí,
    Magda
    (našla jsi email?)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je křásný, Magdi! Být ve škole šťastný... ♥ a Vltava - to mi evokuje klid, kterýho se mi už zase nedostává...
      Díky moc a mávám (mám už bloklý záda...:( )

      Vymazat
  2. 19. fotka mi připomněla Želary,
    Magda

    OdpovědětVymazat
  3. Kačí, moc zdravím!Já mám pořadí příroda,.....a pak vše ostatní!Jenže teď je všude plno lidí 🙄Jeli jsme také na Les království a kvůli davům skončili na Pecce, ale také super 👍Zaujal mě ten kamarád s květinami 😊Kde ho najdu a jak se to dělá v praxi?😉Zdraví duševně i fyzicky celý listopad přeji 🙏

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pecka i Les Království je celkově náš milovaný kraj... my parkovali kousek dál, takže jsme davy minuli a chvíli na hrázi jsme je přežili :-), Orličky byly ale top, tam nebyla skoro ani noha... asi i díky počasí, to mi nevadilo. Květiny dočasně prodával ze dvora, ale teď už zase stojí u kremáče... pokud je to dovolený, přiznám se, že jak jsem se o to přestala starat, už nemám přehled... držte se! ♥

      Vymazat
  4. Áno, aj ja to tak mám. Modlitba a príroda. V tomto poradí. :)
    A to, že nemusím hľadieť na halloweensku a predčasnú vianočnú výzdobu - mi došlo vlastne až teraz, keď o tom píšeš. :)

    Pokojný čas ti želám. Vám všetkým.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejlepší je modlitba v přírodě, bych tak řekla :-).
      Děkuji a srdečně zdravím! K.

      Vymazat
  5. Modlitba a příroda! Jo. Já se teda přiznám, že ta příroda mě přivádí zpět k modlitbě a inspiruje mě k ní, doma se mi modlí tak nějak hůř. Jak bohaté zážitky mám letos z toho nejbližšího lesa...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně!Mám to stejně. A náš les za domem je už taky celkem promodlenej :-)...

      Vymazat
  6. Nemuzu se nejak dostat na 2.blog, tak sem.
    Nadherna nadherna...letos na podzim jsem si moc prala zajet na par dni do Neratova(jeste nikdy jsem nebyla) ale ubytovani plne a bez auta se to zdalo nemozne. Ale jednou vim, ze to vyjde a pak budu prosit o konkretni trasy a tipy. Zatim mam Jesenik a lazne a to je taky hodne❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terezko, lázně Jeseník bych zase brala já trochu blíže :-), jinak v Neratově je skoro vždy plno. Ale určitě se zadaří! Mám poslat novou pozvánku na dvojku?

      Vymazat