pátek 23. prosince 2016

Postelní






Ještě z víkendu, pár momentek po rychlonávštěvě Grešákovic (ta prostírka našemu stolu prostě chyběla!).
Libovala jsem si, jak byl letošní advent fajn.
Spíš setkávání než nakupování.
Spíš klid než stres.

Až na to, že jsem včera v práci nečekaně odpadla s nějakou podivnou přecházenou chřipkou a stařičký pan doktor mi nařídil přísný klidový režim.
Ležim jak Mária Matějova, kdo ťa zabil a včerejší den si vůbec nepamatuju.
Asi způsob, jak si užít klidný advent až do konce nebo nevim :-).

12 komentářů:

  1. Požehnané Vánoce, milá Kateřino :-) A pevné zdraví!

    OdpovědětVymazat
  2. Kací,ja jsem na tom podobně! Jen s tím rozdílem,že ještě s virozkou v práci:-(Vanoce,nevanoce tesim se do postele! Tento rok asi az do konce bude fakt náročný! Tak nám přeji v tom novém oběma více zdraví! A až zase dorazí Gresakovic k Vám,dejte vedit,ráda se k Vám připojím;-)Šťastné, zdrave,klidne a veselé!

    OdpovědětVymazat
  3. Pre mňa je Advent čas čakania na zázrak:-) a stretnutí, ako si povedala, ani som nedúfala v jedno také....
    Milí, prajem krásny čas sviatočný v plnosti sŕdc a plný lásky!
    A veľa zdravia!

    OdpovědětVymazat
  4. Katy, přeji brzké zdravení! Vše je jak má být. Chtělo to zvolnit :-) Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! Myslela jsem, že jsem zvolnila dostatečně brzy, už několik týdnů jedu schválně na půl plynu, ale asi to bylo ještě moc...:-(

      Vymazat
  5. Klidný až do konce, to jo, ale najdi nějaký lepší způsob. ;-) Ne, vážně, ať se z toho brzy vykřešeš a užiješ si volné dny i jinak a jinde než v posteli.
    PS: Vyřiď Lukymu, že betlém jsme nezapomněli, vystříhán, slepen, vystaven, vše ok. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Kači, zdrav se!
    Ale i tahle tvoje myšlenka je zajímavá, jak prožít zbytek adventu v klidu.:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, dnes to už tak v klidu nebylo. To je tak, když si chce člověk užít v klidu první Vánoce v novém ;-). Díky!

      Vymazat