čtvrtek 20. července 2017

Svatební cesta do Jiljí


 ... se mi honila hlavou, když jsme si dva dny zvykali jenom na sebe :-).
Další tři dny už to jelo samo.
" Někdy je potřeba dlouhý výlet a mít chvíli se vším příměří ..."


Znovu áchám nad obrázky, který jsem si zase maniacky nasyslila, a ze kterých budu zase rok čerpat.
Dovolená s dětmi nás teprve čeká, ale díky babičce jsme zase měli pět dní a šest nocí na výlet za hranice všedních dní ve dvou.
Nízkonákladový, tedy na socku.
Spaní v autě, odbyté jídlo, nic moc spánku, ale tolik jsme toho zase viděli a načerpali...
Tentokrát se nastřádalo více "mainstream" cílů, který jsme chtěli vidět, tak jsme je pospojovali.
Začátek v pátek večer v Mikulově u Volaříka na pár vzorků.
Mariazell - názorně jsem měla možnost vidět, jak se chodí poutě (v dešti s dřevěným křížem! ;-) ).
Medvědí soutěska a mše s jódlováním uprostřed srázu (do kostela po žebříku jsem teda ještě nelezla).
Ostatní ostrovy (Burano, Murano a Lido) v Benátské laguně, na který nikdy nebyl čas (proč jsem se vlastně tísnila na San Marco, když jsou ty ostatní mnohem klidnější?). 
Překvapení, koupačka, ohřívačka a plody moře v Terstu.
A na cestě domů vytržení na Grossglockner Hochalpenstrasse po celé její délce a pobíhání po hřebenech a hřebíncích...

Uff.
Moc díky za hlídání a Páňovi za ochranu, i když jsme jelita a úplně jsme se zapomněli pojistit :-).

2 komentáře:

  1. Jéé, a bude víc obrázků i tady, že jo? Na svatební cestě jsme zatím nebyli. Ale jednou... až děti vyrostou... :-D Jinak na dovolenou na socku se chystáme v srpnu taky, protože maminka letos vrazila všechny peníze do knížek. Máme od kamarádů slíbenou dodávku. Sice low-cost, ale myslím, že děti z toho budou nadšené.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, Zu! Jen jich mám tolik (jsem si prostě ujela), že se jima budu muset trochu probrat :-). My měli jen svatební víkend, ale od té doby se toho stihlo "posvatebně" celkem dost... Dodávka zní skvěle! Dětem se to určitě bude hodně líbit! Kam porazíte? My ještě nemáme úplně plán...

      Vymazat