neděle 2. června 2019

17. prosinec - Spomal'








 





S Kopečkovic jsme byli dle tradice domluvení dlouho dopředu.
V Neratově bylo plno (asi rozruch kolem nových věží), tak Zuzka zamluvila nádhernou roubenku jak z cukrkandlu v Bartoškách.
V práci vše vyvrcholilo minulý týden, tak bylo nutno zpomalit před svátky.
Jenže já mám ty dojezdy zběsilý, takže jsem měla ještě v pátek a částečně i v sobotu lehce nervy na pochodu (pardon) a byla schopna se jen placatit u nádherných kachlových kamen.
Chlapi chystali skvělý snídaně a brali děti na boby, Zuzka mi zase přivezla dárky z Punčochy  pod nos, co víc si přát.
Pili jsme víno a Proroka, skočili si zase na jarmark na Hruškovy holubky a čiburek (vše už bylo vyfoceno), sjížděli sjezdovku na bobech.
V neděli už jsem na tom byla o poznání líp a proběhlo místy i uklidnění :-)- mše na bartošovický faře pro cca 8 lidí, kázání P. Suchára na míru :-), oběd a vzpomínání v Neratově. 

... a skoro mystickej zážitek, když člověk projíždí potmě zasněženou krajinou a najednou mu začne z repráků znít 




(a tajně doufám, že ten rozjezd kolem času 2.00 je ten důvod, proč se Luke začal učit na cello s Ankou :-) )

Žádné komentáře:

Okomentovat