neděle 2. června 2019

22. květen - Čas výletění

... i když na exkurze, výlety, akce, koncerty a prostě "ven" chodíme často, sezona vrcholí.
Přestávám si pamatovat, kam jsem (ne)objednala autobus, kde se mám připomenout, kde mám jaké návratky, který papíry mi na kterou výpravu chybí, po šuplících mám nekonečný hromádky peněz, zapomínám vypisovat cesťáky a konečná vyúčtování, nestíhám sázet na Rajče fotky a na weby články.
Není čas, ale aspoň pár zmínek.























Věděli jste, že při natáčení pohádky Tři oříšky pro Popelku musely být vyrobeny tři střevíčky, protože Libuše Šafránková neměla právě malou nožku, a proto by její střevíček mohlo nazout mnoho dalších hereček?
Počasí nám na výlet do Prahy moc nepřálo, ale nějak nám to nevadilo - první zastávkou byly barrandovský ateliéry a výstavní prostor Filmpoint, kde jsme přišli na kloub některým filmovým trikům, prohlédli si kostýmy a rekvizity z nejvýznamnějších filmů a pohádek a vyřádili se v provizorní kostymérně.
Potom nás náš autobus převezl do centra, kde jsme se prošli po břehu Vltavy a po Karlově mostě a zamířili do Muzea Karla Zemana. Každou třídu nejdřív čekala pátrací hra o poklad v podobě sádrového trilobita a ehm, sladkosti :-), poté jsme si mohli vyzkoušet interaktivní prvky a iluze. Na závěr prohlídky se někteří z nás prostřednictvím zelené stěny nechali šikovně vpravit do krátkého filmového záběru - pecka.
To ale nebylo všechno - v přístavu na nás totiž čekala ještě motorová loď Bohemia Rhapsody s posuvnou skleněnou střechou, se kterou jsme podpluli několik mostů a pokochali se výhledem na Pražský hrad, Petřín a Strahovský klášter.

Krom toho, že mám za sebou poslední školení H-matu tento rok, do Prahy jezdím teď víc než často :-) - ale o tom třeba jindy.

Žádné komentáře:

Okomentovat