pondělí 15. dubna 2013





Z včerejšího oficiálně prvního jarního výletu... :-)

7 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Okuji, to je Kočičí hrádek nedaleko Slatiňan, rozhledna Bára nedaleko Chrudimi a lesní tělocvična na půli cesty mezi oběma body... ještě se slatiňanským zámkem je to na jedný trase :-)

      Vymazat
    2. Aha, já si říkala, že mi ten hrádek právě něco připomíná, jen jsem nevěděla, kde by to mohlo být :) Díky. Fakt to vypadá suprově. Doufám, že klapne taky ta návštěva u nás :) Nějak to poplánujte :)

      Vymazat
  2. No, krásné foto, ale kdepak je matička s bříškem?:-)
    (jestli teda už - protože já jsem ho podruhý měla snad už od 1.měsíce:-) m

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) děkuji, přežraná matička fotí :-), zatím to probíhá jako u prvního, tak jsem vděčná...

      Vymazat
    2. A nebo tatíček skákající přes překážky za Forrestova povzbuzování...:-)

      V.

      Vymazat