sobota 27. dubna 2013


Narozeniny přesně před rokem a dnes ...
Úplně si pamatuju ten objevnej pocit, že s dětma cestování opravdu nemusí skončit ...
Nejen to hromadný, ale i to ve dvou (obzvlášť když máme takové babi/dědy, že!).  
Je jasný, že s malýma dětma už nemůžeme vyrazit kdy a na jak dlouho chceme a nemůžem tomu věnovat ty peníze co dřív.
A taky se nám momentálně utíkat, pravda, ani toliko co dřív nechce... :-)
Proto jsem ráda, že jsme to vyřešili - využíváme všech možných příležitostí (narozek, Vánoc, atd.) a dáváme si hlavně zážitky.
Zážitky nám nikdo nevezme, nezničí se, neztratíme je, prostě ideální dárek, jsem ráda, že nám to tak vyhovuje.
Jelikož máme s mužem narozeniny necelý měsíc od sebe, je fajn, že si můžem i letos vzájemně nadělit zážitek - přesně na půlce mezi těmi mými a jeho :-).

Díky Ti, muži, že dnes nemusím nic dělat a žes mi tak dobře uvařil.
A mami, všechno nejlepčí k "porozeninám"! Díky za tu dřinu, abys mi dala život (až teď to umím plně docenit :-) )!

4 komentáře:

  1. Kači, tak to přeji vše dobré!!! Buď dál tak spokojená a plná života, mám Tě moc ráda! A kde jste to před rokem byli? M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Markétko, a jak já Tebe! Loni to byl rychlovíkend v UK - 1 den Brighton, druhý Londýn a šupky hupky zpátky, myslím, žes už fotky viděla na FB. Jen jedna noc pryč a připadalo mi to jako týden :-)...

      Vymazat
  2. Radostné narozeniny i nastávající porozeniny :-)

    OdpovědětVymazat