pondělí 28. září 2015


Po osmi letech.
Chtěli jsme udělat srovnávací fotku, ale když jsme se dnes prodrali svatebními alby, zjistili jsme, že žádnou takovou nemáme :-).
Ani z videa nešel extrahovat žádný společný záběr, takže ... ?





... takže se, milí hosté, můžete pokochat, jak jste měli před osmi lety vyžehlenej obličej ;-).


P.S. Už jsme taky objevili nevýhodu faktu, že jsme se rozhodli si video pořízené kamarády sami stříhat - ani po osmi letech totiž nejsou všechny klípky hotový :-). 
Takže si nesestříhaný záběry na výročí prohlížíme a děsně se divíme, jakou pěknou svatbu jsme to měli :-).

8 komentářů:

  1. Mám hlad.
    Krásná sonda do soukromí.
    Mám hlad.
    Skvělý hrabalovský nápad (Hanzlíkova ŽIVOTNÍ role).
    Mám hlad.
    Knedlíčky jako tenisáky.
    Mám hlad.
    Víc Ti to sekne s 8i lety navíc a bez barviček:-)
    Pořád mám hlad.
    Takhle jsem trpěla při nekonečně dlouhém filmu Obsluhoval jsem angl.krále.
    Pořád mám hlad.
    Jdu hledat jídlo.
    Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tahle část je zrovna nejnudnější, hlavně pro ty, co neznají hosty :-), to jen k tý fotce. Na tomhle úseku vypadám nejhůř ze všech, světlo, po všech srandičkách rozcuchaná a rozjívená :-), takže za pár dní to zase smáznu ;-). Ale i když se dnes líčí i natáčí líp, nic bych neměnila. Nemám žádné dokonale romantické video, nad kterým by všichni slzeli, ani vyretušované fotky, takhle to prostě bylo. Bylo nás hodně a rádi jsme spolu strávili dva dny. Na organizaci svatby celkem pro 120 lidí jsme měli asi dva měsíce, protože záměr se vzít jsme měli sice dlouho, ale nějak do toho vpadla Lukorova nemoc a dlouho se nevědělo, zda vůbec přežije... takže fakt nebyl čas na ladění ubrousků :-). Je na něm vidět jeho chuť žít, na mně zase každý kilo shozený před státnicema, každej kruh pod očima, kdy jsem pendlovala mezi diplomkou a nemocnicí. Kadeřnici i kosmetičku jsem si vybrala "jen" zapíchnutím prstu do Zlatých stránek. Ještě den před svatbou jsem nevěděla, co budu mít na hlavě, účes vymyslela kadeřnice v noci před svatbou :-) a líčení mi bylo upřímně ukradený, byla jsem jen ráda, že mi zatřela kruhy pod očima a špatnou pleť. Na to, že jsem neměla žádná očekávání jsem byla ve stínu okolností spokojena nadmíru se vším. Teď, když má člověk čas se ve všem rýpat, si řikám, že bych si aspoň nenalakovala nehty prvním lakem, co mi pad pod ruku ;-) a že bych si hned po kostele sundala ty šílený nárukávníky, ale neměnila bych nic. Byl to úlet od začátku do konce :-), a všechno klaplo. Dobrou chuť! ;-)

      Vymazat
    2. Kačí, já před vámi dvěma smekám a že se mi jako "lidi" líbíte, to víš už ode dne, kdy jsem Ti napsala, že láska, to jste vy dva.
      Smekám před tou vaší láskou, před nemocí uzdravením, státnicema i diplomkou...
      Doufám, že Tě nějaká moje věta nenaštvala, to opradu nebylo v plánu.
      A že Ti to teď sluší víc, to je i vidět, že šťastný život je ta nejlepší kosmetika.
      U nás nejde o život, jen o nervy a jen po dnešním ránu jsem zestárla tak o 5let:-(
      Je krásné, i po 8i letech číst, že bys nic neměnila. Mějte se hezky. M.

      Pořád Ti nějak zlobí "ověřování" u komentářů - i když chci odkliknout aspoň dva správné obrázky,
      pořád se mi ta "fajfčička" objevuje jen u prvního obrázku.

      Vymazat
    3. jé, to ani nevím, že tam nějaké ověřování mám, budu na to muset mrknout, díky za upozornění!
      Jinak co by mě mělo naštvat ;-)? Za co mě máš? ;-) Jen tak bilancuju, jaký to bylo a tak. Byla jsem větší třeštiprdlo, takže jsem ráda i za to, že jsem se trochu usadila, jen ... skoro o deset kilo míň by nebylo úplně marných! Ale není všem dnům konec ;-). Písnu mail.

      Vymazat
    4. Vy jste tak krásně opravdoví, pankáči jedni:-)

      Vymazat
  2. Kačí,
    strávníků jste tedy měli požehnaně !
    A je vidět, že i po osmi letech vztahu Vám to stále klape :-)
    Krásné podzimní dny !

    OdpovědětVymazat
  3. Kači, máš pravdu. Pár let a technika je někde jinde. Sama čučím jakou to jde rychlostí (i my máme fotky jakokdyby z jiného století :-)).
    Video je krásnéééééééé ........vůbec nejde poznat, že bylo točeno před 8 lety. Klobouk dolů, jste šikulové!

    OdpovědětVymazat