pondělí 14. září 2015


Páteční tak trochu jiná svatba.
Taková bez přikrášlování, syrová rockerská - takže jsme s rodinou přizpůsobili i dárek :-).
Nefotila jsem. 

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Dobrý je to.
Hned, jak jsem projevila přání žít víc live, spadlo z nebe (nezávisle na tom) pár zajímavých setkání.
Moc milý setkání se Zuzkou z kopečku a s našimi chlapy. Živá realita za mě předčila tu virtuální a navíc má moc zympátiš muže.
Ohýnek, na kterej nás s dětma pozvala paní Zita a pak do mě lila víno s tím, že prý nějak málo piju :-). Děti lítaly po zahradě a my probraly cestování (zcestovala Evropu a pokračuje v tom vesele dál).
A nakonec návštěva, kdy jsem byla pozvána jakože k poradě o ekzému.
Nejdřív mi to přišlo vtipný a nepatřičný, jakože bych měla někomu něco radit, když jsem sama přišla ke všemu jak slepá k houslím, každý je jiný a navíc všechny zkušenosti jsem už rozebrala tady, ale nakonec to bylo fajn setkání a pokec. 
Jako bych viděla sama sebe před třema lety :-).

5 komentářů:

  1. No prostě parádní víkend! :-) Tak to má být a občas fakt není špatný trochu vyjet z těch zajetých "kolejí" :-) Mějte se krásně.

    OdpovědětVymazat
  2. Myslím si, že nejlepší rady jsou od toho, kdo s danou věcí má zkušenosti a v Tvém případě je to skvěle zvládnutý ekzém...a když je osvěta spojená i s příjemným, tak proč néé :o). Moc zdraví Lada

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, ale zvládnutý ekzém naprosto není moje zásluha a neříkám to z nějaké falešné skromnosti, jsem o tom bytostně přesvědčená. Rady jsem dostala přímo na míru, a i když jsem přiložila ruku k dílu, sama bych si nepomohla, to jsem zkoušela už dlouhá léta. Takže jsem jen odkázala, přidala pár tipů na vaření a šla :-)... ale bylo to fajn. Moje krevní skupina ;-). Moc zdravím!

      Vymazat
    2. Asi Tě, má milá, profackuju stylem, že se vrátíš v jedné ruce s banánem a v druhé se sněhovou koulí!!!!!
      Rady jsi dostala, to ano, ale PLNILA JSI JE!!!!
      Jsi dobrá.
      Ty víš kdo.:-)

      Vymazat