čtvrtek 1. října 2015

Prodloužený nabitý víkend


V pátek koncert Zrní na Bigyfestu v HK. 
Smíšené pocity z blízkosti budovy s nápisem "pod zákonem volnost", kde jsem strávila 4 roky.
A otrkali se, chlapci.








V sobotu na místě činu (svatby), tentokrát v rozšířeném počtu.
Krakonoš, Dolská medovina, balónková bitva, pěší cesta domů.



Blesková zastávka na pouti.
Jít na centrifugu (zdravim, švagrovka!) po tom všem nebyl úplně nejlepší nápad, ale rozchodila jsem to :-).






 


"Svatý Václave" ve Zvoli, hřbitov, katalpa.
Pak řízek a salát u maminky.



A kolotóče s dětma.
Naštěstí toho taky měly brzo dost.
Krásně opravený rodný město.

... a nakonec taky pořádný nachlazení :-).

4 komentáře:

  1. Že mě nenapadlo sezvat k letošnímu kulatému výročí účastníky naší pidi svatby na místo, kde jsme hodovali... To je dobrý. Tak příště třebas.
    PS: Posílám pozdravení taťkovi. Má můj obdiv. (I za to dlouhý háro.) ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzi, díky, měl i delší (jednu dobu dokonce nejdelší z celé rodiny) :-). Vy jste vlastně měli kulatý, blahopřeju ještě víc! ;-)

      Vymazat
    2. Blahopřání i vám (jsem trubec, že jsem to nenapsala hned). Ať vám to společné bytí jde stále tak báječně, však vy víte, jak na to. Vždycky obdivuju ty seznamy a knihu mailů a láskyplné dárky a tak vůbec. :-)

      Vymazat
    3. Ty jsi prdlá! :-) Vždyť máte doma to samý! Na vlastní voči jsem to viděla! ;-)

      Vymazat