pátek 22. ledna 2016


Nabitej včerejšek.
K doktorovi.
Na schůzku do práce.
Do Prahy.
Sama na rande se svým chotěm :-)!
Do ráje obkladů a dlažeb.
Nakonec, po realistickým zhodnocení stylu a (hlavně) velikostních možností budoucího bytu, jsme ustoupili z vysněné dlažby a shodli jsme se na decentnějším vzoru. 
To, že mají (do posledního kusu!) přesné množství dlažby pro naši potřebu, jsme brali jako znamení :-).
Pak ještě na skok na čumendu do chrámu spokojených párů (Ikea) a rychle domů.
Brzy nás humor přešel, neboť začalo stávkovat auto, ale hlavně, že jsme dojeli.

Dneškem se z našeho dosavadního doupěte stává prohlídkový okruh, uff.

Začínám zase pracovat na mém neotesaném duchu a vzdělávat se.
A prostě všechno tak nějak samo jede.

5 komentářů:

  1. Naprostej ráj! Vybraly jsme tam s naší Rozárkou dlažbu do předsíně a obklad do kuchyně a teď vybíráme do koupelny a na záchod. Rozárka je z nepřeberné pestrosti nabídky nadšená a já z téhož zoufalá - ztrácím se dokonale. Každopádně však ať žije cementová marakéšská dlažba!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně! Byla jsem z tý nabídky stejně nadšená jako bezradná. A jeden druh marakéše jsem byla odhodlána odtáhnout domů, nakonec jsem musela uznat, že v naší pidikoupelně by ten vzor ztratil na šarmu. Takže nakonec jsme odvezli "obyčejnou" dlažbu s jemnějším vzorkem, ale uspokojila jsem aspoň svou touhu po ucelenosti, když dáme stejnou dlažbu do kuchyně i do koupelny :-). A kromě toho všeho jsou tam všichni hrozně milí.

      Vymazat
  2. Tak ten obchod je naprosto skvělý, škoda, že jsem o něm nevěděla dřív, a tak co už teď, že:-D

    OdpovědětVymazat
  3. oo bože, tyhle dlaždice jsem vůbec vidět nechtěla, muž bude mít nepochybně hroznou radost :-)

    OdpovědětVymazat