pátek 20. listopadu 2015


První a poslední (provizorní) fotka ze včerejší dámský jízdy - Korben Dallas a Zrní u Žluťáka.
Myslím, že fotek Zrní už tu mám požehnaně, navíc si pěkný fotky můžete prohlídnout u Kopečkovic, kteří byli na stejným koncertě o den dřív v Brně.
Chuť po hradeckým koncertu (s "milovanou" budovou zdobenou nápisem "Pod zákonem volnost" v zádech) spravena.
Lidí tak akorát, abych mohla postávat na svým oblíbeným místě.
Radost z pobytu mezi lidma stejnýho naladění i z toho, že se Honzinci pořád hlásej, i když jim za ty roky přibyly (deseti)tisíce fanoušků a nebyl se mnou Lukor.

Uzavírali, jako už skoro tradičně, přídavkem Musí to být .
Trošku je podezírám, že to dycky hrajou, když už nechtějí přidávat, protože tahle písnička publikum zaručeně zklidní :-).
Jo, " má to být, že zlí jsou ..." .

3 komentáře:

  1. Korben Dallas jsem poprvé slyšela teprve nedávno - nojo - a potupně přiznám, že ne kvůli muzice.
    Kamarádka nadhodila, at se kouknu na zpěváka, že půjdu do kolen a áno, Jura je taký peknúčky...
    Nádherný chlap a ten hlas, ten kdyby mi četl seznam na nákup, tak budu v extázi.
    No a ted vážně - oni jsou fakt skvělí. A ty písničky doslova vtahují, což je u mě ale kolikrát na facku, protože pak jsem zamyšlená nesoustředěná a někde na jiný planetě:-)

    A že se hlásí "vaši" Honzínci, tak to musí být paráda a radost.
    Tak hezký den tam k vám
    (nedávno jsem sprdla prodavačku, když pustila v obchodě koledy, říkám:Lucko, vypni to nebo se neznám, já mámPOŘÁD PODZIM a úplně jsem zapomněla pro co jdu...včera mi kamarádka z Volar poslala fotky zasněžené zahrady...a dnes ráno, jdu krmit Kirka a zůstala jsem u okna jak v Jiříkovo vidění - a kocour ten dvojnásob, to ještě nezná:-)))
    Magda

    OdpovědětVymazat
  2. Ketryn...přiznání je polehčující okolnost.
    Nikde jsem nenašla odkaz na vysvětlení názvu kapely.
    VÍŠ? ZNÁŠ? NAPÍŠEŠ!
    Potupně napíšu, že znám jen pana Kolbena, kolbenky a seriál Dallas.
    Jenže Kolben má uprostřed L a pánové taky nevypadají, že by chlastali první ligu jako Sue Ellyn:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) :-) :-) nojo, je takový pěkňučký :-).
      Mám od nich ráda hlavně Bolo nebolo, jinak je zas až tak neznám. A jak vznikl jejich název kapely, to teda věru netuším! :-)

      Vymazat