pátek 6. června 2014


Z výletu kolem řeky,



... do muzea perníku,


... za ježibabou,


... do nebe i do pekla.

Těšila jsem se, jak tam Anku vezmem, až tomu bude rozumět.
V úterý jsme vyrazili.
A bylo to fajn.
Fotky mobilem, kromě první, ta je od Zdeničky , byli s náma (jupí).



Ve středu jsme byli taky na výletě, doprovodily jsme tatínka do Hradce do nemocnice na kontrolu.
Vzpomínka na gymplácký doby.
Jak bylo odpočinkový krmit dvě hodiny kachny a zajímavý pozorovat jejich chování "v tlupě" :-) ...

Zase se mi trochu zlepšil ekzém, tak jsme teď pořád venku.
A budeme. 
Tak možná budu psát trochu míň :-).
Hezký víkend!

3 komentáře:

  1. Zdeni, krásný! A ty kačenky, to mi připomnělo výlet s vámi do Častolek jak jsme tam krmili ty nenasytný kapry!!! A jaký to mělo u dětí úspěch! :-) To s venkem máme stejně, doma téměř nestíhám, doháním po večerech a pak padnu jak lemra největší :/ Ale venku si to užíváme. A teď má být taky krásně, paráda! Hezkou neděli! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jo, jo u nás pod Kuňkou je krásně a Muzeum perníku je moc povedené !
    Ale ani na Kuňce to není špatné, zrovna včera jsme byli na koncertě J. Nohavici a moc jsme si to užili :-)
    Jinak do Hradce na výlety do fakultky jezdíme taky ;-)
    Katko,jsem moc ráda, že se ti ekzém zlepšuje :-)
    Já ti dlužím email, vím, ale moc často tu teď nejsem!
    Mě najednou po 2 měsících začali fleky / vyrážka/ mizet a momentálně jsem skoro bez pupínků :-)
    /Osypala jsem se po měsících od porodu./
    Za to si teď pro změnu užívám už 2 měsíce se zubem a stále zlobí !
    A Šíma už s nimi má také trápení, jeden je už týden venku a hned se klube další.
    Hezký víkend!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Kuňce mě nejvíc baví ta divadla, ale tam už jsme to nedali (děti sotva pletly nohama) - strašně se mi líbilo Cikáni jdou do nebe i Malované na skle. No a ekzém... kapitola sama o sobě. Zlepšuje se, ale do normálu má daleko. Ještě dvakrát denně kojím a stále bojujem s jídlem, ale už aspoň nemám tak temný myšlenky. Jaro a léto je jaro a léto :-). Email nehroť :-). Jsem ráda, že jsi v pořádku, fakt moc! Vy už máte zuby jo? Tak to u nás nehrozí (Anka taky měla až po roce první)...

      Vymazat