středa 11. června 2014








I přes stavební chalupářskej chaos sezonně přestěhováno (fota mobilem, nějak jsem zlenivěla tahat foťák).
Tráva shrabána (Anka čtyřzubýma hráběma po mým tátovi, kterej je dostal od dědy) a odvezena.
Bezový sirup (základní verze, ale po ochutnávce mamčiny verze s mátou a po sběru tipů na verzi s meduňkou a levandulí se příští rok líp vybavím) a džem uložen za várkou jahod ve spíži.
První chalupářský ohně zapáleny (a řádně uhašeny :-) ).
Sezóna nejen bosých nohou zahájena.

Jako bychom odtamtud na těch devět měsíců do města ani neodjeli.
Jen je nás o jednoho víc.
Vítej, Emoušku, u Krakonoše.

5 komentářů:

  1. Kači, fakt se máte, že máte kam jezdit :-) Být věčně ve městě je :-( Ema má parádní spaní :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný, Zdeni, jen si tam užívejte, musí tam být krásně! Anička pomáhá a Emča jak to všechno pozoruje, to je super! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Také vítám Emouška:-) lidi....ta je fakt moc miloučká, trpělivá, společenská, srandovní, krásná...prostě k sežrání!!!
    Aničku taky chválím, vítám na grunt hospodářku:-) hraběnku....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hraběnky...můj oblíbený seriál:-))

      Kačí, musela bych se rozplývat nad každou fotkou, ale Aný s tím krajáčem, to je NÁŘEZ!!!!!!!!!!
      Já si vždy vybavím babi, ty její megachleby a hrnec mlíka...kdysi jsem se na blogu u Maryny rozplývala nad vzpomínkou, jak mi babi krájela k snídani chleba na kostičky a bylo krásné, jak ta vpomínka naskočila i dalším:-)

      A Emin proutěný koráb, to jde skoro na slzu. Měla jsem také, na kolečkách, horní polovinou těla jsem vařila a dolní polovinou popojížděla s korábem (rozuměno noha na špricli mezi kolečkma) - 6inedělí na kolečkách (i v noci).
      A postýlku jsme měli 100let starou!!!!!
      Užívejte si, rodinko:-)
      Magda

      Vymazat
  4. to je idylka...taky jsme sekali kosou!ale tak pěkný hrábě nemáme!!!hned bych se přidala...

    OdpovědětVymazat