pátek 17. listopadu 2017

Hudební okénko

pro ty
... co (ještě) potřebujou utěšit:


(Kuby projev mi, pravda, nesedí vždy, ale jeho tvorba mě baví čím dál víc)


... co mají podzimní splín a začínají pálit svíčky:



O Anetě Langerový jsem donedávna věděla jen to, že vyhrála první Superstar. Před pár dny na Youtube vyskočilo tohle a zasedlo kam mělo (text, melodie k podzimním plískanicím, husina!!!), tak jsem začala poslouchat i její nový album Na Radosti a je perfektní! Jak hudba, texty, klipy... klobouček.

... a Bára, která mě baví čím dál víc (podobný klip měli kdysi Coldplay, a povedených klipů v jejím kanále je dost):



Mrzí mě, že jsme se (opět) nedostali na Národní.
Tak se aspoň podíváme na předání Cen paměti národa a jdem postavit ty  špejle .

3 komentáře:

  1. Bárin klip som videla, mám ju rada, ostatné vypočujem, len mám strašne pomalý internet, prozreteľne... větev mi pomáha konsolidovať sa, aj môj šatník, a potom sa na prechádzke v lese, v jesennom tichu a vôni,aj s našim psím prírastkom, teda Nadiným-má ho ako canisterapiu!, za pekného počasia, s ketónovým metabolizmom, necítila bezprízorne a odcudzeno a clivo, ale supéér!

    OdpovědětVymazat
  2. S Anetou jsem to měla úplně stejně...nálepka "vítězka Superstar" před pár lety úspěšně sňata a přelepena na "je skvělá!" (mimochodem, album Na Radosti tomu setsakramentsky pomohlo!)

    OdpovědětVymazat