čtvrtek 22. června 2017

Hudební okénko

Z posledního alba Zrní znám asi 4 písničky, taková jsem já (je to nejspíš tím, že jsem nestihla všechno naposlouchat). 
I když jsou to pořád moji milouši, jejich koncerty začínají být mírně masovou záležitostí a taky mám pocit, že se vydávají novým směrem.
Přestože z nového alba mě na první poslech hned dostalo některé ženy rodí jiné ženy (neasi), tuhle mám spojenou se všema cestama - začlo to asi tou bráchovou (nikdy nás nikdo nechytí, nikdy nás nikdo nevostříhá!), asi to Španělsko nebo co.



Tak tímhle jsem asi nikoho nepřekvapila (už jste viděli neofiko klip k Hýkalovi nebo můj nejoblíbenější záznam s Janáčkovou filharmonií ?
Další věc je, že náš banátskej objev David Stypka bojoval o Anděla v kategorii Objev roku a vymazlil písničku Dobré ráno - k duetu pozval regionální souputnici Farnou (až na to vídeo...).
Tak a teď trochu z jiného soudku: letošní oktáva z mýho bejvalýho gymplu stvořila tohle o našem biologářovi (sedí!), a naše holky tímto okamžikem začaly milovat Michala Horáka, kterej stihl ještě před maturou dobýt písničkářskej svět ;-).
Z jeho písniček u nás nejvíc vášní vzbuzuje asi tahle, ostatně si můžete najít i jeho další songy nebo ho přijít zřít naživo na Anenské.
No, ale dostaňme se k jádru pudla.
Od Michala Horáka mě youtubácké vlny odvezly k různým písničkářům, než mě okamžitě a na první poslech zaujala kapela Jananas, na který jedu dodnes...
Bylo to zrovna v době, kdy jsem se cítila vycuclá z práce, tak jsem fascinovaně zírala na zvířecí klip a byla to láska na první pohled:


No a abych nebyla depresivní, spoustu lidí jsem nakazila touhle optimistickou podívanou na totálně výstižnej text (za tenhle klip byli nominovaní na Anděla v kategorii Klip roku).
Doporučuju jako podpěru nálady! ;-)



No a pokud vás taky oslovili a chcete více Jananas, ještě tu mám toto a toto anebo si pusťte tenhle záznam z ČT Art, kde je k mání koncentrát nejlepších písniček spolu s hláškama týhle sympatický grupy.
Mám ráda kapely, který zní naživo stejně jako z desky a asi nějak podvědomě vybírám ty těsně před vypuknutím slávy ;-).

6 komentářů:

  1. Ano, Jananas! Dostali jsme od kamarádů jejich první cédéčko už kdysi. Líbilo hodně. Z nového cédéčka jsem byla nadšená z první půlky, druhá mi přišla trochu slabší, ne tak vtipná. Nasadili si hodně vysokou laťku, tak jsem na ně asi příliš náročná. Nicméně díky za připomenutí, jdu si je pustit k pletení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vlastně vůbec nevím, která písnička je z jakého alba. Ale s tou laťkou to je pravda ;-).

      Vymazat
  2. Kačí,
    ten poslední klip nemá chybu !
    Přijde mi, že takhle jednou půjdu z kanceláře i já ;-)
    Krásné léto!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Půjdem, jestli nás teda nevynesou nohama napřed ;-). Krásné léto i Tobě!

      Vymazat
  3. Jananas a Antonin Sova je moja najoblubenejsia, hned po Hm... a Sovove Kdo vam tak scuchal tmave vlasy...:-)
    Rychly koniec tyzdna prajem!

    OdpovědětVymazat