pondělí 20. března 2017

Muži

Můj malej brácha se vydal poprvé na cesty a hned sám putuje do Compostely.
A nevede si vůbec špatně!
Nečekala bych, že zrovna tam mě předejde zrovna on, ale mám z toho radost, moje duše jde s ním :-).

(Foto: Domor)

Můj otec zase celou zimu chodí v tílku a mikině a pokořuje jednu vodu/led za druhou.
Tady zrovna Bečva, prý poslední v sezoně.


Jen já si ujíždím na práci a (nejspíš i proto) bojuju stále s imunizačními projevy.
Nějak si nemůžu pomoct, asi bych se měla nad sebou zamyslet ;-).

*****
Už mám aspoň vybranou třídu.
Ještě první pololetí příštího roku pod kontrolou bude psycho a pak už se snad všechno uklidní.(???)
Ještě, že jsou víkendy v Jeseníku, i přes všechnu organizační náročnost.

6 komentářů:

  1. Všetci sme ,,composteláci,, a závidím:-)
    Otec je frajer:-)
    Ja som minulý rok vypadla z behu a to, čo som schudla pôstmi ,,na ceste,,...som už pribrala...a tento rok to s pohybom nebude lepšie, na Veľkú noc ide muž na výmenu kolenného kĺbu.
    Mám rada tvoje púte:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, posledních pár měsíců jsem bez pohybu a nedržím životosprávu, tak doufám, že začnu brzy hodně chodit.
      Držím palce o Velikonocích!

      Vymazat
  2. Kači, můžeš být v klidu... řekla bych nízká imunita, není nic neobvyklého. Také pořád zápasím se vším možným a na bolest v krku si opět začínám zvykat (bohužel :-().
    Co/kdo tě má příští rok v prvním pololetí pod kontrolou? :-)
    Krásný víkend - odpočinkový, plný načerpaných sil!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Učím první rok po dlouhé mateřské a jsem furt nemocná...Nevím,jestli mně tělo neříká,že jsem měla radši zůstat doma...Ale ještě dycham,tak i doufám.Ať se Vám dobře daří a ať jste zdravější a silnější Pavla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem si chvíli říkala, jestli se na to nemám vyprdnout, ale už jsem se srovnala :-). Všechny holky říkaly, že to měly po mateřské stejně a teď mají klid, tak taky dýchám a doufám... a taky doufám v teplo.

      Vymazat