úterý 7. července 2015




Cestou z dovolené nás brácha pozval na oběd do Café Fara v Klentnici, o které se vášnivě přou snad všichni foodies :-).
Měli jsme skvělý vepřový s květákovou kaší, mladým hráškem a pálavskýma divokýma bylinama, výborný mikulovský pivo a na závěr samozřejmě vyhlášenou kávu.
Já místo kávy ochutnala parádní čaj z kakaových slupek.
Ve Farním obchůdku jsem neodolala a koupila si konečně proslulou čokoládu Zotter .
Dieta na dovolené sice dosti utrpěla, ale budiž mi polehčující okolností, že čokoláda byla bezlaktózová :-).
Café Fara se může pochlubit fakt skvěle a do detailu propracovanou koncepcí, designem a službami a taky krásnou bylinnou zahradou, kde můžete po jídle nerušeně trávit v houpací síti nebo polštářích pod hrušní.
Jeho návštěva byla fajn zážitek.
Co se ale týče finanční stránky věci, myslím, že tu člověk dost zaplatí jen za značku, proto dávám raději přednost míň vystajlovanýmu prostředí s vyváženějším poměrem cena : výkon.

1 komentář:

  1. Jojo, taky jsem už o téhle kavárně četla v časopise, třeba se tam taky někdy podíváme. A nad vaši dovčou na Moravě jen slintám, byli jsme před pár lety přesně tam, kde vy a mám na to ty nejhezčí vzpomínky. Určitě se tam zas vrátíme :-)

    OdpovědětVymazat