pátek 15. března 2013



Dneska (vlastně už včera) přijela dřevíkovská kuřátka a krůty, tak jsem si zase po 3 měsících udělala řeznickej den.
Ani si vzala na celé odpoledne babička, já nabrousila nože a postupně plnila prázdný mrazák.
S každým kuřátkem jsem se skoro pomazlila a poděkovala mu (nahoře pouze menší část :-) ).
Vznikly tak balíčky stehen na pečení, prsou s kůží na steaky, skeletů na polívku, křidýlek na pečení, řízků, roláda, čerstvá játra na paštiku, prsa bez kůže na šunku. 
Na dobrý maso není potřeba žádnýho speciálního koření (dole).
Jsem ráda, že už u nás maso bez jednoznačnýho (převážně lokálního) původu nemá místo.
A jsem o to šťastnější, když jsem viděla poslední Peklo na talíři .

2 komentáře:

  1. Dobrou chuť!!!Doufám, že Dřevíkov není v EU:-)
    Dodám ještě vepříka a kravičku z domácího chovu...ale vopravdického...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak Dřevíkov je stejně jako čr v EU :-), do 30 km jižně od nás, chceš přesný souřadnice :-)? A krmí prý pšenicí, mletým ječmenem a bramborama... no není nad zdravé cereálie, jak říkají v reklamě, že :-))

      Vymazat