neděle 6. ledna 2013



Výchova koledníků v Čechách
Dozpíváno (teda spíš dohráno - letos asi tak 168 x ).
Dokoledováno.
S těma svejma mě to prostě baví.
Letošní Vánoce tedy můžeme považovat za ukončené... 

6 komentářů:

  1. Nádhera!!! Nejvíc mě baví kači, jak Anči pořád motáš kolem krku ten šátek...to mám hrozně ráda!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. žejo??? :-) Mně se to taky hrozně líbí. A taky jsem se těšila, že si s dcerou budu moct pučovat věci jako já s mamkou... jen jsem nečekala, že to bude tak brzy :-).

      Vymazat
  2. ahojek, pěkný "králík" :) Já si nedokážu představit, že bych s Baruš chodila koledovat...jsi borka!jo a ten šátek na krku je super, ten by Baruš taky hned strhla, dost že nosí tu mojí pletenou šálu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě že Lukor se toho taky bál, že nevydrží... ale jak se chodí a pořád ze dveří vychází nový lidi/psi/kočky a jak rozdávala děkovný cukříky a kalendáře, tak byla pořád zaměstnaná a nestačila vymrčovat :-). Vydržela možná ještě dýl než loni, když jsme s sebou táhli kočár... ale je pravda, že jsme měli dobrej rajón, samý paneláky, tak bylo hodně bytů na malý ploše a odsejpalo to. Ona ten šátek nosí místo šály odmalinka, je hrozně příjemnej, tak ji to asi nenapadlo strhnout :-).

      Vymazat
  3. Krásný, je to vaše šikulka!!!! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuju celé rodince jménem organizátora a nemocných v Domově sv. Josefa, - moc jim to slušelo všem:-) viděla jsem je na vlasní voči:-)

    OdpovědětVymazat