čtvrtek 4. ledna 2024

Připíjím

... svým nejkrásnějším dárkem (spolu s vlajkami) na nový, dobrý rok 2024! ♥

Děti se složily, koupily a polepily, Luke vyrobil potisk (a nejspíš to koordinoval).

Letos jsme Vánoce tak vychladili, že jsem dnes musela objednat spoustu spodního prádla a pyžam :-). Ale neměnila bych, ani tu nemoc, která přišla hned po Štěpánu a zůstala až doteď, takže jsme nebyli snad poprvé nikde na výletě.
Snad všichni anonymní příchozí stihli naše vánoční přání a já ho přesouvám už jen k sobě, stejně jako tamtéž přidávám pár fotek z Vánoc.

A ještě moje oblíbený prosincový obrázky, posbíraný z různých oblíbených FB profilů...

Kdyby mi někdo před pár lety řekl, že se mi tohle bude líbit, asi bych se dost zasmála, že takovej naivní kýč nikdy. Jo, stárnu ;-).

Žádné komentáře:

Okomentovat