středa 10. ledna 2024

Filmová mana

 Filmanu už zná díky široké reklamě asi každý, ale kdyby náhodou ne, doporučuju! Dávali jsme i jako vánoční dárek.

Jedná se o streamovací platformu s filmy, seriály a dokumenty v křesťanském duchu.

Mně přišla vhod: na filmy a televizi skoro nekoukám (až na odpočinek u černýho humoru Dobré ráno, Brno!, ehm, nojono ;-) ) - už mě totiž metodou pokus-omyl nebavilo hledat film, kterej by mi vyhovoval a nebyl moc ztrátou času :-).

Na jednom místě tu najdete starší i novější stálice (Misie, Umučení Krista, Fatima, ale i pohádky jako Anděl Páně 1 a 2) stejně jako méně známé filmy, zajímavé dokumenty a seriály. 

My zhlédli zatím podivuhodný netradičně vánoční film Chléb z nebe (o italských bezdomovcích, kteří najdou v kontejneru dítě: někdo ho vidí a někdo ne - kdoví, zda bych ho viděla já?), francouzské rozporuplné drama Zjevení natočené na místech našich cest (perfektní hudba a kamera) a dokument, na který zatím nemám úplně názor, protože není úplně "náš", ale hodně se mě do/týká (Kristus v Tobě).

Jsem zvědavá na cyklus dokumentů Dech života .

S klidným svědomím mohu doporučit polský film Corpus Christi a pokud máte dobré nervy, tak i Mlčení.

Zdarma jsou k vidění např. jednotlivé epizody Církve za oponou nebo Talkshow OMG, dokumenty související s činností Mary´s Meals a jiné. Za 149,- Kč získáte přístup k celému obsahu na měsíc nebo si můžete Filmanu předplatit na celý rok. Obsah bude postupně přibývat.

 

P.S. Když už jsem u těch filmů, kdo se zajímáte o fenomén Medugorje, před pár dny vyšel na Youtube dokumentární film  Posledné volanie.

1 komentář: