čtvrtek 21. června 2018

Punčoší nadílka podruhé

S některýma lidma se vidím jednou, dvakrát do roka, prokecáme pár dní a nocí, podpoříme se v naší mimozitě (nebo aspoň já se nechám podpořit :-) ) a zase se rozjedeme do svých koutů.
Milá překvapení ale přichází i v roce.
A od Zuzky vždy nečekaně a designově :-).


O její Punčoše jsem psala už v zimě.
Tehdy jsem si myslela, že tu radost už asi nic nepřekoná.
Dokud mi nepřišly knížky na pasování čtenářů a taky dokud jsem si neobjednala odměny na konec školního roku do třídní knihovničky.
Aby se měli bobani v září na co těšit.
A protože jsem z nich tak hotová (už se těším na prázdniny, až si to všechno schroustám sama), nedalo mi to se nepodělit (toto opravdu není placená reklama) :

Řez (nejen) kočkou!
... ale taky sopkou, okem, masožravkou, skafandrem, parníkem ...




Nunu ...



Fajná kniha z ucelené rodiny - máme i Nečekaná přátelství a Mýty a předsudky o zvířatech.





Aina Bastardová a kouzelné lupy tentokrát v češtině :-).




Kostry a kostřičky v dokonalém provedení :-)...








... a stará dobrá klasika uzavírá naučné knihy :-).




Na Marku Míkovou jsem byla zvědavá a vypadá to hodně zajímavě (Zuby nehty oujé)...








Jednu Všehoknihu i do školy ...






... něco bláznivějšího pro začínající čtenáře...




... jedno dobrodrůžo nejen pro kluky od Pavla Čecha, který napsal našeho oblíbeného Pavoučka Čendu ...




... a jedny snové ilustrace Lény Brauner (nejen) pro holky...








... no a bonus - samolepky a pohlednice nejen od Myyny .



Nemám slov a nemám ani sílu rovnat mezery mezi fotkama :-).
Prostě Punčocha je boží :-)!

9 komentářů:

  1. Kačí,
    já na knížkách také ujíždím !
    Punčochu neznám, ale včera jsme byli v naší místní knihovně.
    Šíma knížky může, ale hlavně ty o dopravě, autech,...před prázdninami už vše bylo rozpůjčované, ale mě oslovily dvě krásně ilustrované knížky O havěti- https://www.megaknihy.cz/encyklopedie-atlasy/258691-velka-kniha-drobne-haveti-brouci-mouchy-zizaly-a-jine-potvurky.html?search_pos=2
    a O rostlinách -https://www.megaknihy.cz/nezarazeno/309731-botanicum.html?block=recommended&position=5.
    Už se na ně také moc těším!
    Krásné léto paní učitelko !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, Punčoše velí Zuzka z Kopečku, a nedá se tam šlápnout vedle! ;-) Jo a Animalium i Botanicum mám v merku, jen je často vyprodané .. :-) Díky a snad brzy na viděnou, krásné léto! :-) K.

      Vymazat
  2. A smutek neutek a tretí člen rodiny liečený medikamentózne...ináč všetko dobré u všetkých štyroch, Milo už asistent, dcéra tretiačka, syn vo vlastnom a na vlastnom...!
    Prosím, mysli na nás budúci týždeň, pôjdeme si pre Janíka, oni už privolili...:-)
    Tvoja A.V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to věděla, já to věděla!!!! :-) :-) Držím a písnu!

      Vymazat
    2. Alenko, vrací se mi mail jako nedoručený...:-(

      Vymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    4. alenydom@gmail.com
      Alena V.:-)

      Vymazat
  3. Ten citát o smutku je tak děsivě nádherný ...při poslední větě se mi ve vteřině zalily oči....to si musím opsat.
    Magda papa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo, děsivě nádherný je asi to správné spojení :-). Díky, mějte se blaze!

      Vymazat