úterý 17. dubna 2018

Na každý jaro



... čekám jak na smilování.
Už ani nevěřím, že přijde.
Pak se objeví první pupeny.
Říkám si, že mám ještě čas, že to stihnu.
Pak v mžiku zlatý koule.
A všechno ostatní bouchne před očima hned poté.
Je to tak rychlý, že během několika dní vyrostou listy, vykvetou magnolie a třešně a všechno zezelená (tedy krom červených javorů v naší ulici) - všechno najednou.
Když se to stane, člověk už si ani nepamatuje, jak to vypadalo před pár dny, kdy to bylo všechno tak beznadějný.
Stejně to mám se zdravím, s úspěchem... když je člověku dobře, rychle zapomene, jaký to je, když dobře není.
Každoročně jsem tak fascinovaná, že si dávám předsevzetí, jak tu explozi příští rok určitě zachytím.
A nikdy to neudělám a jen zírám.
Proto tu jsou fotky holek - úplně první zkušební z nově získanýho objektivu od kamaráda.

Každý jaro nestíhám.
Všichni začnou jak fretky zahradničit, sportovat, zdobit, grilovat, podnikat výlety, ... a já stojím, rozhlížím se kolem sebe a ospale mžourám do slunce.
Vždycky, když pak na podzim končí sezona, mám plány na tu další - jak začnu včas, co všechno chci vidět a jak ji využiju do poslední kapky už od začátku.
A pokaždý mi ten rozjezd trvá.

Prosviští kolem mě vykvetlé narozeninové šeříky, pak jasmín a jsem rovnýma nohama v létě.
Uf. Díky.

7 komentářů:

  1. Tak, je.
    Každý nie, ešte som nevstala po zime...
    Tváričky:-)
    Tvoja A.V.

    OdpovědětVymazat
  2. Ty holky tak rostou....a s jarem to mám podobně. Najednou je, naplno a já se nestačím divit...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem zvědavá, jak dlouho budu čučet letos, než se proberu... ;-)

      Vymazat
  3. Kači, tak to je přesný! Myslím si ale, že k tomu přispívá i fakt, že nám opravdový jaro zrušili... Holky jsou krásný a nezapřou, že jsou sestry :-) Hezké dny přeji a mávám, Peťa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si všimnu, že se něco děje, až když si nemůžu vzpomenout, kterýže prášky na alergii jsem to používala :-). A je fakt, že u nás je taky léto. Mávám k vám, Peti! ;-)

      Vymazat
  4. Máte krásnou dceru. Má nádherné oči. A takový zdravý úsměv. Je vidět, že se o ní pěkně staráte a pečujete. My se taky snažíme. Užíváme liposomální multivitamín pro děti a celkově prostě kvalitě jíme, dobře spíme a hýbeme se. Snažím se od mala probouzet lásku k pohybu, kterou já osobně mám celý život.

    OdpovědětVymazat