sobota 20. května 2017

Zpátky














ze školy v přírodě.
Vstřebávám a spím.

11 komentářů:

  1. Souhlas, je to krása! Taky jsem zvědavá, kde jste to byli :-) Dospávej a nabírej síly. Pa P.

    OdpovědětVymazat
  2. Naše milé Bartošovice v Orlických horách, bydleli jsme v hotelu Zemská Brána. Navštívili jsme i Chráněné dílny Kopeček, Zemskou bránu, Neratov, pevnost Haničku...:-)

    OdpovědětVymazat
  3. No neke, takový kousek od nás 😉 Podle fotek jsem to tak odhadovala...Nádherný fotky!!! 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeničko, však jsem na Tebe taky celou dobu myslela a říkala si,jestli se někde nepotkáme ;-). S tím víkendem je to tak 50 na 50, ještě se ozvu a promiň,že to tak trvá.

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Si říkám,že to podle fotek (bez dětí) vypadá jako idylka ;-).

      Vymazat
  5. Kači,snad víkend stačil k odpočinutí. Fotky krása.

    OdpovědětVymazat
  6. Nedá mi to, abych se nepřipojila ke komentářům.
    Krásná příroda, super počasí. Práce s dětmi je vážně vyčerpávající, všichni kdo s nimi pracují, mají můj obdiv.
    Nikdy by mě nenapadlo, kolik to obnáší organizace, zodpovědnosti a i nervů :-) Přála bych si být ti více nápomocná, tak třeba příští rok to vypilujem ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kájo, to ještě nic nebylo, věř mi, pro mě příjemný odpočinek od učení, papírů a stresu. A mít Tě za zády bylo to nejlepší rozhodnutí,tak jaképak více nápomocná - když nebudeš za rok chovat, ráda Tě poprosím zas ;-).

      Vymazat