čtvrtek 2. ledna 2014



Loni na chalupě.
I když bychom v těch podmínkách stejně letos pravděpodobně nemohli být, ani kdyby nebyla chalupa uprostřed rekonstrukce, nečekala jsem, že mi bude tak hrozně chybět.
Jako malá jsem byla naštvaná, že nejezdíme skoro nikam na dovolenou a že jsme pořád tam.
Že na jaře musíme hrabat rozlehlou zahradu, v létě sušit seno a ve velkým plít, na podzim sbírat jablka a hrabat listí.
Když nedopadl její prodej, zlobila jsem se, že naši nic nedotáhnou do konce, co na tom polorozpadlým baráku mají. 
V pubertě mi to tam bylo vyloženě vězením.

Ale jak jsem dneska ráda, že ji tenkrát neprodali !!!
V duchu se tomu rodinnýmu útočišti s bohatou historií pořád omlouvám.
Bez povánočně - silvestrovskýho pobytu to letos nebyly ty pravý Vánoce. 
Snáším to tak dobře jen proto, že je Ema ještě malá a já neschopná.

6 komentářů:

  1. Je krásné mít takové místo, kde se cítíš takhle dobře. A neboj, určitě se tam zase brzy podíváte, Zdeni. Všichni. Jen příště vynech konec té poslední věty, protože to není pravda...naopak, jsi šikovná, Zdeni! Myslíme na vás, opatrujte se.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Zdeni, myslela jsem zdravotní neschopnost a od té plynou i ty ostatní :-)...

      Vymazat
    2. Jo ták...moc držíme pěsti, ať je ti líp!!! Zavolám.

      Vymazat
  2. cha. a uplyne cca 12 let a Tvoje děti budou na svých blozích psát: "Tywoe, letos zas žádná pořádná dovča, akorát galeje na polnostech, rozpadlá chajda, po večerech rodičovský plky a mizerný připojení."

    njn :-)

    h.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dvanáct? Myslím, že tak osm, devět...:-) to maj blbý, no :-). Ale s těma polnostma budou ve výhodě, žádný megazahradnictví s tújema a staticí nebudou muset obdělávat...:-)

      Vymazat
  3. Ahoj Katule, ty jo, stále mě udivuješ, já to o Tobě prostě "za mlada" nevěděla, jak jsi nadaná a šikovnická!!!!!! Pa, smějte se. Jaňule Nov.

    OdpovědětVymazat