pondělí 22. července 2013

Krakonošovo z Černé hory pod starou lanovkou

chátrající boudy na krkonošských hřebenech

šlofík z nadšení nad jezdící lanovkou
 
Tanec lásky

Mobilně z Pecky

výhledy a typická architektura oblasti

Ještě pár momentů z našich výletů do okolí chalupy - kousek do Krkonoš i Českýho ráje, prostě podkrkonošská oblast.

Jo a menší noční vzrůšo přišlo.
Ještě, že jsem si napůl vbuzená v záchvatu paniky hned vzpomněla, že bratr nedávno říkal něco o ohryzaném sádrokartonu od kuny.
Jinak bych přísahala, že se nám nad hlavu uprostřed noci spustili ze střechy aspoň 3 pořádný chlapi chystající se krást a vraždit.
Po telefonické konzultaci s tátou jsme druhý den místo činu nechali očuchat psem, pustili drahé kuně na půdu na plný kule The Prodigy a odjeli na výlet.
Asi to mělo efekt, protože už znova nepřišla (nedivím se).

Tolik k dovolence, víkend už byl pracovní a bezdětný, ačkoli zatím nemáme stále kde hlavu složit.
Deset týdnů do porodu mě docela děsí.
Na dlouhé bádání a vybírání v Ikea už mi ale ubývá sil, tak si aspoň něco konečně můžem ze seznamu odšktnout...

3 komentáře:

  1. Nádherné fotky, Zdeni! :-) A s tou kunou to moc dobře známe, tvoje přirovnání k těm chlapům mě pobavilo, fantazie zapracovala :-) No, my měli kunu i v novostavbě několik let, pak jsme jí právě pouštěli na půdě dost nahlas rádio a je fakt, že jsme ji zatím asi vyhnali. Pomohla nám i fasáda, od té doby je klid, i když mají nejspíš velký ráj ve vedlejší chalupě, ale snad se k nám už nevrátí :-( Jojo, do porodu uz nezbyva mnoho...doufám, že vám to bydlení už konečně klapne!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, kdybych nevěděla, že kuny tak dupou, fakt bych asi spustila poplach... to bydlení už ani nekomentuju. Jo a dětskou Ikea v sobotu zrovna přestavovali a nic z toho, co tam zůstalo, mě nezaujalo - tu peřinu jsem ani neviděla, tak jsem ani nevolala, ju.

      Vymazat
    2. Díky, Zdeni...já se ani nakonec právě neozvala, vyřešili jsme to jinak, ale to je na osobní povídání :-) Někdy si zase brnkneme anebo se sejdeme :-)

      Vymazat