čtvrtek 23. května 2013





Svoji letošní balkonovou zahradu jsem fotila už asi před 14 dny a nebyla schopna ji sem dřív hodit.
Začalo to nevinně, původně jsem neměla v plánu letos nic pěstovat, protože většinou všechno během léta, které trávíme převážně na chalupě, umořím.
Ale dostala jsem pažitku vykopnutou ze zahrádky od manželových rodičů a rozmarýn od mamky.
Pak jsem šla kolem trhu a nemohla jsem nekoupit balkonová rajčata.
Pak mi švagřík dovezl dva druhy tymiánu.
Pak jsem se nadchla z farmářské kuchařky Hanky Michopulu a musela si prostě dokoupit šalvěj a mátu.
Pak jsem za Ančiny asistence zkusmo vysela do truhlíků hrášek a fazolky.
A nakonec přišla na řadu semínka chilli papriček, co jsem dostala loni od bratra a švagrové.

A Andule má svou první pravidelnou domácí práci.
Ona ráda asistuje naprosto u všeho, ale zalívání se stalo její vášní.
Takže už i díky ní visí na větvičkách první zelená rajčátka. 
Máta má po první sklizni a ostatní bylinky sbírám průběžně.
A hrášek a část fazolí má už 15 čísel a daří se jim dobře.
Z chilli se má nejlíp k světu odrůda Jalapeno.
Tak snad nám to vydrží ... :-)

1 komentář:

  1. Tak ať vám to všechno pěkně roste :-)
    Andulka je krásná zahradnice :-)

    OdpovědětVymazat